لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

ویژگی های نرم افزار حسابداری خدماتی

نرم افزار حسابداری مناسب شرکت خدماتی دارای قابلیت تعیین نوع فروش در انواع خدمات می باشد. در این نرم افزار باید صورت حساب مشتری سریع آماده شود تا شرکت خدماتی ارتباط خوبی با مشتری برقرار نماید. در نرم افزار حسابداری خدماتی باید برنامه هایی مثل شناسایی انواع پورسانت و همچنین عدم تسویه فاکتور بار گذاری شده باشد.

 نرم افزار حسابداری خوب توانایی مدیریت دریافت و پرداخت ها را دارد . همچنین یک نرم افزار حسابداری خدماتی باید  قابلیت مغایرت گیری بانکی خودکار را داشته باشد. نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین از بهترین نرم افزارهایی می باشد که این ویژگی ها را در جای داده است و برای استفاده در شرکت های مختلف خدماتی برنامه ریزی شده است.

مزایای کلی نرم افزار حسابداری خدماتی

نرم افزار حسابداری خدماتی مزایای زیادی دارد که البته بستگی به نوع خدمات و شرکت تولید کننده آن نرم افزار نیز دارد. امکان صادر کردن فاکتور مشتری ها، در حسابداری شرکت هایی که انواع خدمات قابل ارائه برای مشتری ها دارند، اهمیت خیلی زیادی دارد. بعضی از مجموعه های خدماتی که در کنار خدمات خود کالا هم ارائه می دهند، به سیستمی نیاز دارند که توانایی ارائه یک فاکتور ترکیبی از خدمات و کالای ارائه شده را داشته باشد.

 در این نرم افزار ها توانایی برنامه ریزی و تعیین زمان های کاری و قرار ملاقات ها نیز اضافه شده است.

 تعداد زیادی از شرکت ها این نرم افزار ها را ساخته و ارائه می دهند ولی برای گرفتن نتیجه مطلوب و ارائه یک حسابداری کامل برای شرکت خدماتی باید از یک نرم افزار حسابداری کامل و مطمئن استفاده کرد. یک نمونه از با کیفیت ترین و حرفه ای ترین ارائه دهندگان نرم افزارهای حسابداری خدماتی و حسابداری امور مالی و بازرگانی، شرکت نرم افزاری جهش می باشد. از بهترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری خدماتی جهش

حسابداری شرکت خدماتی

شرکت خدماتی شرکتی است که با دریافت هزینه  به مشتری ها خدمات رسانی می کند. این نوع شرکت ها تولید کننده کالا نیستند یعنی کالایی به عنوان خروجی ندارند، فروشنده محصول هم نیستند. این شرکت ها فقط برای آسایش و راحتی مردم در ازای گرفتن هزینه از آن ها خدماتی ارائه می دهند. انواعی از شرکت های خدماتی عبارتند از: هتل، بیمارستان، بانک، شرکت حمل و نقل و شرکت های دیگر که به مردم خدمات ارائه می دهند.

 هر نوع شرکتی معمولاً حسابداری مخصوص به خود را دارد. شرکت های خدماتی هم مانند دیگر شرکت ها حسابداری مخصوص به خود را که به حسابداری خدماتی معروف است به کار می گیرد.

مسئولیت قسمت حسابداری شرکت خدماتی رسیدگی به اموری مثل بدهی، افزایش یافتن سرمایه، خرید دارایی در کنار سایر فعالیت های واحد حسابداری می باشد. حسابداری خدماتی هم مثل سایر زیر شاخه های حسابداری، نرم افزار های مخصوص به خود را دارد که موجب راحتی و آسان شدن کار حسابداری در شرکت خدماتی می شود. نرم افزار حسابداری خدماتی دارای انواع مختلفی می باشد و هر نرم افزار نیز مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد.

نرم افزار حسابداری خدماتی جهش

نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین

 از این نرم افزار حسابداری برای ارائه گزارش و صورت حساب مشتری و همچنین مغایرت گیری راحت صورت حساب ها و تامین کننده ها استفاده می شود. ارائه سریع گزارش کارهای انجام شده از دیگر مزایای نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین می باشد. محاسبه و تعیین آنی نرخ، وصول کردن مطالبات برای فاکتورهای غیر نقدی در نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین انجام می شود.

 این رسیدگی ها موجب جلوگیری از کمبود مواد و کالا و بالا رفتن موجودی نقدی و غیر نقدی شرکت می شود. بسته نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین شامل آگاهی دقیق از موجودی رزرو شده و قابل فروش و مشاهده آن ها می باشد، این ویژگی از امکانات بسیار مهم این نرم افزار حسابداری است.

این نرم افزار با داشتن پشتیبانی آنلاین در تمام طول هفته، حتی در روز های تعطیل و ۲۳ ساعته، جزء نرم افزارهای پر طرفدار حسابداری می باشد. مشخص کردن تقویم کاری و برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای انجام دادن به موقع کار ها و ارائه خدمات به موقع  برای جلوگیری از اتلاف شدن وقت از مزایای بسیار خوب و مناسب نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین می باشد.

 نرم افزار حسابداری خدماتی جهش نوین ، مدیریت هوشمند کسب و کار شرکت خدماتی، پیش بینی کردن پیشرفت یا پسرفت کسب و کار  را امکان پذیر کرده است. این نرم افزار سرعت پاسخگو بودن حسابدار ها به مدیران و اداره مالیات، بیمه، بانک ها و… را افزایش داده است.