لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

نرم افزار  انبار داری جهش، کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.

در نرم افزار انبار داری جهش؛ انجام تمام عملیات مربوط به انبارگردانی و شناسایی اضافات و کسورات انبار نیز در نظر گرفته شده است و در ‌‌نهایت با ثبت اسناد حسابداری مربوطه، اطلاعات مالی کاملی در اختیار مدیران شرکت قرار خواهد گرفت.

 

نرم افزار انبار

استفاده از گزارش‌های کامل و دقیق این سیستم و همچنین یکپارچگی منسجم اطلاعاتی آن با سایر سیستم‌های زنجیره ارزش سازمان مانند تدارکات، تولید و فروش، راهکاری قدرتمند را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد تا در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خرید مواد و فروش محصولات، استفاده بهینه از منابع شرکت را تجربه کنند.

امکانات نرم افزار انبار داری جهش(ویژه کسب و کارهای کوچک)

– افزایش دقت در اطلاعات تعدادی و مالی؛
از طریق اعمال کنترل‌های دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترل‌های دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارش‌های مرتبط با موجودی‌های انبار افزایش می‌یابد.

– تسهیل گزارش‌گری تعدادی و مالی؛
همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار با اهمیت است. این گزارش‌ها را می‌توان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار جهش نوین استخراج کرد. ساختارهای متداول این گزارش‌ها از پیش تعریف شده است و نیازی به طراحی آن‌ها نیست.

– کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی؛
سیستم انبار و حسابداری انبار نرم افزار جهش نوین، با آسان‌سازی و خودکارسازی قیمت‌گذاری کالا‌ها به روش‌های استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حساب‌های بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.

– بهبود تصمیم‌گیری؛
به دلیل دسترسی سریع و بی‌ واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستم‌های مالی، بازرگانی و حسابداری مدیریت، مدیران می‌توانند تصمیماتی بهتر و سریع‌تر بگیرند.

گزارشات نرم افزار انبار داری جهش(ویژه کسب و کارهای کوچک)

1. گزارش جامع انبار.

2. گزارش کاردکس تعدادی و ریالی (میانگین).

3. انواع گزارشات مربوط به تاریخ عملیات و مدیریت انبار.

4. و …