لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

استوری گروهی به اینستاگرام اضافه می شود

 بر اساس اطلاعات جدید، اینستاگرام در حال بررسی قابلیت استوری گروهی است. این قابلیت در آینده نزدیک از فیس بوک حذف خواهد شد.

فیس بوک هنوز به قابلیت استوری گروهی امیدوار است. حتی اگر آن را از اپلیکیشن اصلی خود حذف کند. Jane Manchun Wong به تازگی به کدهای آزمایشی دست پیدا کرده که به قابلیت استوری گروهی برای اینستاگرام اشاره می کند. برای استفاده از این قابلیت، باید گزینه Share to Group Story را انتخاب کنید. این ویژگی می تواند مورد توجه کاربرانی که خواهان اشتراک لحظات خاص خود با گروهی کوچک، حتی کوچکتر از لیست دوستان نزدیک هستند، قرار بگیرد.

استوری گروهی در اینستاگرام

همانند سایر ویژگی های آزمایشی، تضمینی برای عرضه آن وجود ندارد. با توجه به حذف این قابلیت از فیسبوک در آینده، احتمال عدم عرضه آن برای اینستاگرام وجود دارد . استوری ها در اینستاگرام وضعیت مناسب تری در مقایسه با فیسبوک دارند و به همین دلیل، امکان حضور این ویژگی در اینستاگرام چندان دور از ذهن نیست.

در حال حاضر استوری اینستاگرام دارای قابلیت های زیادی بوده و همچنین با استقبال بسیار بالایی از سوی کاربران مواجه شده است. این شبکه اجتماعی استیکر چت گروهی را برای استوری های کاربران در نظر گرفته است . باید دید در آینده این قابلیت برای کاربران عرضه می شود یا خیر. اینستاگرام در گذشته نه چندان دور از پیام رسان جدید خود با نام Threads رونمایی و آن را در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار داد.

منبع: رسانه کلیک

اشتراک گذاری این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید