نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش نوین

نرم افزار انبار

نرم افزار انبار

نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش نوین

نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش نوین، کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در سیستم انبار و حسابداری انبار، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و فایفو و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.

در نرم افزار انبار جهش نوین؛ امکان انجام تمام عملیات مربوط به انبارگردانی و شناسایی اضافات و کسورات انبار نیز در نظر گرفته شده است و در ‌‌نهایت با ثبت اسناد حسابداری مربوطه، اطلاعات مالی کاملی در اختیار مدیران شرکت قرار خواهد گرفت.

از دیگر امکانات نرم افزار انبارداری جهش نوین؛ استفاده از گزارش‌های کامل و دقیق این سیستم و همچنین یکپارچگی منسجم اطلاعاتی آن با سایر سیستم‌های زنجیره ارزش سازمان مانند تدارکات، تولید و فروش؛ راهکاری قدرتمند را در اختیار شرکت ها قرار می‌دهد تا در برنامه ریزی و تصمیم‌گیری خرید مواد، تولید، فروش محصولات و استفاده بهینه از منابع شرکت را تجربه کنند.

امکانات

  • در نرم افزار انبار جهش نوین؛ امکان تعریف ساختار / شناسنامه کد کالا بصورت درختی وجود دارد.
  • تعریف یک یا چند انبار و ثبت گردش کالا در آنها (کالا شناور می باشد و می تواند در هر انباری گردش داشته باشد).
  • تعریف شناسنامه کالا به صورت کد / شناسه کالا، نام کالا، نام دوم / نام لاتین ، تصویر کالا، طبقه کالا، واحد اول و دوم، وزن، ابعاد، حجم، نقطه سفارش و حداقل و حداکثر موجودی و …
  • درج تصویر کالا.
  • تعریف بارکد / ایران کد و کد بین المللی کالا برای کالا و چاپ آن.
  • امکان معرفی ویژگی های کالا، از قابلیت های ویژه در نرم افزار انبار جهش نوین می باشد.
  • تعریف سریال کالا، تاریخ تولید و تاریخ انقضا.
  • امکان ثبت اطلاعات کامل فرمولاسیون و فرایند ساخت محصول (BOM) محصول، مصرف استاندارد مواد، ضایعات.
  • معرفی خدمات، اموال و دارایی های ثابت و ماشین آلات بصورت مجزا.
  • طراحی و ساخت کلیه اسناد و عملیات انبار؛ همچنین گردش کار آنها توسط کاربر.
  • کنترل موجودی و جلوگیری از موجودی منفی.
  • ارتباط و یکپارچه گی با زیر سیستم های خرید، فروش، تولید و حسابداری.
  • ثبت رسید اول دوره بصورت مجزا.
  • ثبت سفارش خرید و تامین کالا.
  • ثبت انواع درخواست کالا از انبار متناسب با نیاز کاربران.
  • ثبت رسید و حواله کالا جهت انبارهای مختلف (بر اساس دسترسی کاربران به انبارها).
  • ثبت رسید و حواله امانی.
  • ثبت رسید و حواله تولید.
  • ثبت کلیه اسناد سفارشات و کنترل موجودی و گردش اقلام.
  • ثبت عملیات انبارگردانی و مغایرت گیری جهت چندین انبار و صدور اصلاحیه مغایرت انبار (کسری و اضافه انبار).
  • انتقال کالا بین انبارها به تفکیک تعداد و مقدار.
  • درج مرکز هزینه، پروژه و مبناء ورود و خروج در اسناد انبار.
  • بازیابی و مقایسه اطلاعات سنوات قبلی با سال جاری به تفکیک یا همزمان.
  • کنترل قیمت و ثبت تغییرات لحظه ای قیمت.
  • قیمت گذاری انبار بصورت هوشمند بر اساس روش های میانگین و FIFO .
  • جستجوی لیست اقلام در یک یا چند انبار به شکل همزمان.
  • کنترل کیفی کالا، قبل از ورود به انبار.
  • اعلان نقطه سفارش از طریق SMS .
  • و …

گزارشات

  • گزارش جامع موجودی کالا ( مقداری و ریالی به تفکیک نوع کالا، انبار و …).
  • گزارش کاردکس مقداری و ریالی (میانگین و FIFO).
  • گزارش از تامین کنندگان.
  • اعلان نقطه سفارش کالا.
  • گزارش جامع رسید ورود کالا به انبار.
  • گزارش جامع حواله خروج کالا از انبار.
  • گزارش وارد و صادره انبار.
  • از قابلیت های مهم گزارشات نرم افزار انبار داری جهش؛ امکان گزارش گیری به تفکیک مراکز هزینه و پروژه ها می باشد.
  • گزارش ساز تحلیلی از مصرف کالا.
  • گزارش ساز تحلیلی ویژه مدیران انبار و ارشد شرکت.

تنها بخشی از گزارشات نرم افزار انبار جهش نوین می باشند.

اهداف

– افزایش دقت در اطلاعات مقداری و مالی؛
از طریق اعمال کنترل‌های دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترل‌های دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارش‌های مرتبط با موجودی‌های انبار افزایش می‌یابد.

– تسهیل گزارش‌گیری مقداری و مالی؛
همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار با اهمیت است. این گزارش‌ها را می‌توان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار جهش نوین استخراج کرد. ساختارهای متداول این گزارش‌ها از پیش تعریف شده است و نیازی به طراحی آن‌ها نیست.

– کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی؛
نرم افزار حسابداری انبار جهش نوین، با آسان‌سازی و خودکارسازی قیمت‌گذاری کالا‌ها به روش‌های استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حساب‌های بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.

– بهبود تصمیم‌گیری؛
به دلیل دسترسی سریع و بی‌ واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستم‌های مالی، بازرگانی، کارخانه‌ای و حسابداری مدیریت، مدیران می‌توانند تصمیماتی بهتر و سریع‌تر بگیرند.

    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
    اشتراک در خبرنامه
    با اشتراک در خبرنامه، آخرین اخبار، بروزرسانی ها و تخفیف های سایت را زودتر از دیگران دریافت کنید!
    سبد خرید