نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش نوین

نرم افزار انبار

نرم افزار انبار

نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش نوین

نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش نوین، کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در سیستم انبار و حسابداری انبار، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و فایفو و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.

در نرم افزار انبار جهش نوین؛ امکان انجام تمام عملیات مربوط به انبارگردانی و شناسایی اضافات و کسورات انبار نیز در نظر گرفته شده است و در ‌‌نهایت با ثبت اسناد حسابداری مربوطه، اطلاعات مالی کاملی در اختیار مدیران شرکت قرار خواهد گرفت.

از دیگر امکانات نرم افزار انبارداری جهش نوین؛ استفاده از گزارش‌های کامل و دقیق این سیستم و همچنین یکپارچگی منسجم اطلاعاتی آن با سایر سیستم‌های زنجیره ارزش سازمان مانند تدارکات، تولید و فروش؛ راهکاری قدرتمند را در اختیار شرکت ها قرار می‌دهد تا در برنامه ریزی و تصمیم‌گیری خرید مواد، تولید، فروش محصولات و استفاده بهینه از منابع شرکت را تجربه کنند.

امکانات

  • در نرم افزار انبار جهش نوین؛ امکان تعریف ساختار / شناسنامه کد کالا بصورت درختی وجود دارد.
  • تعریف یک یا چند انبار و ثبت گردش کالا در آنها (کالا شناور می باشد و می تواند در هر انباری گردش داشته باشد).
  • تعریف شناسنامه کالا به صورت کد / شناسه کالا، نام کالا، نام دوم / نام لاتین ، تصویر کالا، طبقه کالا، واحد اول و دوم، وزن، ابعاد، حجم، نقطه سفارش و حداقل و حداکثر موجودی و …
  • درج تصویر کالا.
  • تعریف بارکد / ایران کد و کد بین المللی کالا برای کالا و چاپ آن.
  • امکان معرفی ویژگی های کالا، از قابلیت های ویژه در نرم افزار انبار جهش نوین می باشد.
  • تعریف سریال کالا، تاریخ تولید و تاریخ انقضا.
  • امکان ثبت اطلاعات کامل فرمولاسیون و فرایند ساخت محصول (BOM) محصول، مصرف استاندارد مواد، ضایعات.
  • معرفی خدمات، اموال و دارایی های ثابت و ماشین آلات بصورت مجزا.
  • طراحی و ساخت کلیه اسناد و عملیات انبار؛ همچنین گردش کار آنها توسط کاربر.
  • کنترل موجودی و جلوگیری از موجودی منفی.
  • ارتباط و یکپارچه گی با زیر سیستم های خرید، فروش، تولید و حسابداری.
  • ثبت رسید اول دوره بصورت مجزا.
  • ثبت سفارش خرید و تامین کالا.
  • ثبت انواع درخواست کالا از انبار متناسب با نیاز کاربران.
  • ثبت رسید و حواله کالا جهت انبارهای مختلف (بر اساس دسترسی کاربران به انبارها).
  • ثبت رسید و حواله امانی.
  • ثبت رسید و حواله تولید.
  • ثبت کلیه اسناد سفارشات و کنترل موجودی و گردش اقلام.
  • ثبت عملیات انبارگردانی و مغایرت گیری جهت چندین انبار و صدور اصلاحیه مغایرت انبار (کسری و اضافه انبار).
  • انتقال کالا بین انبارها به تفکیک تعداد و مقدار.
  • درج مرکز هزینه، پروژه و مبناء ورود و خروج در اسناد انبار.
  • بازیابی و مقایسه اطلاعات سنوات قبلی با سال جاری به تفکیک یا همزمان.
  • کنترل قیمت و ثبت تغییرات لحظه ای قیمت.
  • قیمت گذاری انبار بصورت هوشمند بر اساس روش های میانگین و FIFO .
  • جستجوی لیست اقلام در یک یا چند انبار به شکل همزمان.
  • کنترل کیفی کالا، قبل از ورود به انبار.
  • اعلان نقطه سفارش از طریق SMS .
  • و …

گزارشات

  • گزارش جامع موجودی کالا ( مقداری و ریالی به تفکیک نوع کالا، انبار و …).
  • گزارش کاردکس مقداری و ریالی (میانگین و FIFO).
  • گزارش از تامین کنندگان.
  • اعلان نقطه سفارش کالا.
  • گزارش جامع رسید ورود کالا به انبار.
  • گزارش جامع حواله خروج کالا از انبار.
  • گزارش وارد و صادره انبار.
  • از قابلیت های مهم گزارشات نرم افزار انبار داری جهش؛ امکان گزارش گیری به تفکیک مراکز هزینه و پروژه ها می باشد.
  • گزارش ساز تحلیلی از مصرف کالا.
  • گزارش ساز تحلیلی ویژه مدیران انبار و ارشد شرکت.

تنها بخشی از گزارشات نرم افزار انبار جهش نوین می باشند.

اهداف

– افزایش دقت در اطلاعات مقداری و مالی؛
از طریق اعمال کنترل‌های دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترل‌های دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارش‌های مرتبط با موجودی‌های انبار افزایش می‌یابد.

– تسهیل گزارش‌گیری مقداری و مالی؛
همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار با اهمیت است. این گزارش‌ها را می‌توان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار جهش نوین استخراج کرد. ساختارهای متداول این گزارش‌ها از پیش تعریف شده است و نیازی به طراحی آن‌ها نیست.

– کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی؛
نرم افزار حسابداری انبار جهش نوین، با آسان‌سازی و خودکارسازی قیمت‌گذاری کالا‌ها به روش‌های استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حساب‌های بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.

– بهبود تصمیم‌گیری؛
به دلیل دسترسی سریع و بی‌ واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستم‌های مالی، بازرگانی، کارخانه‌ای و حسابداری مدیریت، مدیران می‌توانند تصمیماتی بهتر و سریع‌تر بگیرند.