نرم افزار انبار داری جهش (ویژه کسب و کارهای کوچک)

نرم افزار انبار

نرم افزار انبار

نرم افزار  انبار داری جهش، کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در نرم افزار انبار و حسابداری انبار جهش، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.

در نرم افزار انبار داری جهش؛ انجام تمام عملیات مربوط به انبارگردانی و شناسایی اضافات و کسورات انبار نیز در نظر گرفته شده است و در ‌‌نهایت با ثبت اسناد حسابداری مربوطه، اطلاعات مالی کاملی در اختیار مدیران شرکت قرار خواهد گرفت.

استفاده از گزارش‌های کامل و دقیق این سیستم و همچنین یکپارچگی منسجم اطلاعاتی آن با سایر سیستم‌های زنجیره ارزش سازمان مانند تدارکات، تولید و فروش، راهکاری قدرتمند را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد تا در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خرید مواد و فروش محصولات، استفاده بهینه از منابع شرکت را تجربه کنند.

امکانات

– افزایش دقت در اطلاعات تعدادی و مالی؛
از طریق اعمال کنترل‌های دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترل‌های دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارش‌های مرتبط با موجودی‌های انبار افزایش می‌یابد.

– تسهیل گزارش‌گری تعدادی و مالی؛
همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار با اهمیت است. این گزارش‌ها را می‌توان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار جهش نوین استخراج کرد. ساختارهای متداول این گزارش‌ها از پیش تعریف شده است و نیازی به طراحی آن‌ها نیست.

– کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی؛
سیستم انبار و حسابداری انبار نرم افزار جهش نوین، با آسان‌سازی و خودکارسازی قیمت‌گذاری کالا‌ها به روش‌های استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حساب‌های بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.

– بهبود تصمیم‌گیری؛
به دلیل دسترسی سریع و بی‌ واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستم‌های مالی، بازرگانی و حسابداری مدیریت، مدیران می‌توانند تصمیماتی بهتر و سریع‌تر بگیرند.

گزارشات

1. گزارش جامع انبار.

2. گزارش کاردکس تعدادی و ریالی (میانگین).

3. انواع گزارشات مربوط به تاریخ عملیات و مدیریت انبار.

4. و …

اهداف

– افزایش دقت در اطلاعات تعدادی و مالی؛
از طریق اعمال کنترل‌های دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترل‌های دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارش‌های مرتبط با موجودی‌های انبار افزایش می‌یابد.

– تسهیل گزارش‌گری تعدادی و مالی؛
همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار با اهمیت است. این گزارش‌ها را می‌توان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار جهش نوین استخراج کرد. ساختارهای متداول این گزارش‌ها از پیش تعریف شده است و نیازی به طراحی آن‌ها نیست.

– کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی؛
سیستم انبار و حسابداری انبار نرم افزار جهش نوین، با آسان‌سازی و خودکارسازی قیمت‌گذاری کالا‌ها به روش‌های استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حساب‌های بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.

– بهبود تصمیم‌گیری؛
به دلیل دسترسی سریع و بی‌ واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستم‌های مالی، بازرگانی و حسابداری مدیریت، مدیران می‌توانند تصمیماتی بهتر و سریع‌تر بگیرند.

    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
    اشتراک در خبرنامه
    با اشتراک در خبرنامه، آخرین اخبار، بروزرسانی ها و تخفیف های سایت را زودتر از دیگران دریافت کنید!
    سبد خرید