نرم افزار خزانه داری جهش (ویژه کسب و کارهای کوچک)

treasury-softwareسیستم دریافت و پرداخت جهش نوین امکانات مناسبی برای ثبت، کنترل و در نهایت گزارش‌گیری از اطلاعات مربوط به عملیات دریافت و پرداخت فراهم کرده و به این ترتیب اطلاعات لازم برای مدیریت بهینه و کارآمد منابع را در اختیار مدیران قرار می‌دهد. این سیستم با استفاده از فرم‌ها و گزارش‌های گوناگون، همه‌ی فرایندهای دریافت و پرداخت و تنخواه گردان‌ها را پوشش می‌دهد.
امکانات

1. تعریف انواع درآمد و هزینه، نوع واریز به حساب، چک و …

2. تعریف انواع بانک، شعبه و حساب به تعداد نامحدود و همچنین تعیین سطوح دسترسی کاربران.

3. تعریف شماره سریال چک و پیگیری آن.

4. استفاده از عملیات ارزی در خزانه داری.

5. قابلیت دریافت و پرداخت به صورت چک، نقد، حواله بانکی، سکه و اوراق و اشیای گرانبها.

6. توانائی انتقال اسناد بین حساب ها و اشخاص.

7. ارتباط با نرم افزار حسابداری مالی و صدور خودکار اسناد حسابداری.

8. و …

گزارشات

۱. رأس گیری از اسناد پرداختنی و دریافتنی (چک ها).

۲. انجام مغایرت گیری بانکی و گزارشات مربوطه.

۳. نمایش اسناد دریافتنی و پرداختنی بر حسب زمان و تعداد.

۴. نمایش اقلام (اسناد) باز (اسناد دریافتنی و پرداختنی، در جریان وصول، وصول نشده، برگشتی، واگذار شده و وصول شده).

۵. ارسال اطلاعات به نرم افزار هایی همچون Excel و … برای تهیه گزارش های مطلوب و مورد نظر کاربر.

و …

اهداف

– کمک به تصمیم‌گیری مدیران از طریق ارائه‌ی اطلاعات منسجم و دقیق؛
پیگیری و اطلاع یافتن از اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی مشتریان و تأمین‌کنندگان ارتباط آن‌ها با عملیات سازمان به سادگی امکان‌پذیر است. گردش وجوه و اسناد در داخل سازمان و کنترل نقدینگی ساده شده و اطلاعات کافی برای تخصیص منابع مالی به فعالیت‌های جاری و آینده وجود دارد.

– پیگیری سریع اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی؛
می‌توانید عملیات انجام شده بر روی اسناد دریافتی و پرداختی را به سادگی و با جزئیات کامل ردیابی کنید. تمامی مبادلات از دریافت یک سند تا واگذاری، واخواست و حقوقی کردن آن، تبدیل کردن اسناد از تضمینی به عادی و هر مبادله دیگری قابل ردیابی است. همچنین انتقال‌های درون سازمانی مانند بانک‌ها و صندوق‌ها قابل انجام و گزارش‌گیری است.

– صرفه‌جویی در وقت با اختصاص زمان کمتر برای مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی؛
مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی بر اساس اطلاعات صورت حساب بانکی و به دلیل خودکارسازی، بسیار آسان و سریع شده و می‌توان روزانه کنترل‌های لازم را انجام داد. سوابق این مغایرت‌گیری‌ها ثبت شده و قابل دسترسی است.

treasury-softwareنرم افزار خزانه داری و کنترل نقدینگی جهش نوین
سیستم دریافت و پرداخت جهش نوین؛ امکانات مناسبی برای ثبت، کنترل و در نهایت گزارش‌گیری از اطلاعات مربوط به عملیات دریافت و پرداخت فراهم کرده و به این ترتیب اطلاعات لازم برای مدیریت بهینه و کارآمد منابع را در اختیار مدیران قرار می‌دهد. این سیستم با استفاده از فرم‌ها و گزارش‌های گوناگون، همه‌ی فرایندهای دریافت و پرداخت و تنخواه گردان‌ها را پوشش می‌دهد.
امکانات

۱. تعریف انواع درآمد و هزینه، نوع واریز به حساب، چک و …

۲. تعریف انواع بانک، شعبه و حساب به تعداد نامحدود و همچنین تعیین سطوح دسترسی کاربران.

۳. تعریف شماره سریال چک و پیگیری آن.

۴. استفاده از عملیات ارزی در خزانه داری.

۵. قابلیت دریافت و پرداخت به صورت چک، نقد، حواله بانکی، سکه و اوراق و اشیای گرانبها.

۶. توانائی انتقال اسناد بین حساب ها و اشخاص.

٧. سیستم تنخواه و گردش نقدینگی جامع.

٨. ارتباط با نرم افزار حسابداری مالی و صدور خودکار اسناد حسابداری.

و …

گزارشات

۱. رأس گیری از اسناد پرداختنی و دریافتنی (چک ها).

۲. انجام مغایرت گیری بانکی و گزارشات مربوطه.

۳. نمایش اسناد دریافتنی و پرداختنی بر حسب زمان و تعداد.

۴. نمایش اقلام (اسناد) باز (اسناد دریافتنی و پرداختنی، در جریان وصول، وصول نشده، برگشتی، واگذار شده و وصول شده).

۵. ارسال اطلاعات به نرم افزار هایی همچون Excel و … برای تهیه گزارش های مطلوب و مورد نظر کاربر.

و …

اهداف

– کمک به تصمیم‌گیری مدیران از طریق ارائه‌ی اطلاعات منسجم و دقیق؛
پیگیری و اطلاع یافتن از اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی مشتریان و تأمین‌کنندگان ارتباط آن‌ها با عملیات سازمان به سادگی امکان‌پذیر است. گردش وجوه و اسناد در داخل سازمان و کنترل نقدینگی ساده شده و اطلاعات کافی برای تخصیص منابع مالی به فعالیت‌های جاری و آینده وجود دارد.

– پیگیری سریع اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی؛
می‌توانید عملیات انجام شده بر روی اسناد دریافتی و پرداختی را به سادگی و با جزئیات کامل ردیابی کنید. تمامی مبادلات از دریافت یک سند تا واگذاری، واخواست و حقوقی کردن آن، تبدیل کردن اسناد از تضمینی به عادی و هر مبادله دیگری قابل ردیابی است. همچنین انتقال‌های درون سازمانی مانند بانک‌ها و صندوق‌ها قابل انجام و گزارش‌گیری است.

– صرفه‌جویی در وقت با اختصاص زمان کمتر برای مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی؛
مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی بر اساس اطلاعات صورت حساب بانکی و به دلیل خودکارسازی، بسیار آسان و سریع شده و می‌توان روزانه کنترل‌های لازم را انجام داد. سوابق این مغایرت‌گیری‌ها ثبت شده و قابل دسترسی است.

– تسهیل نظارت بر دریافت و پرداخت تنخواه‌گردان‌ها؛
با ثبت عملیات تنخواه‌گردان‌ها و بررسی مانده حساب تنخواه و هزینه‌های انجام گرفته توسط سیستم، کنترل بر دریافت و پرداخت تنخواه‌گردان‌ها آسان‌تر می‌شود.

    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
    اشتراک در خبرنامه
    با اشتراک در خبرنامه، آخرین اخبار، بروزرسانی ها و تخفیف های سایت را زودتر از دیگران دریافت کنید!
    سبد خرید