نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی جهش نوین

Personeliنرم افزار حقوق و دستمزد جهش نوین

مدیران شرکت را قادر می‌سازد تا ضمن کاهش هزینه، حذف دوباره‌کاری‌ها و افزایش دقت و سرعت در پردازش اطلاعات، بستر اطلاعاتی لازم برای تصمیم‌گیرهای خود را فراهم آورده و زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری کارکنان و در نتیجه بهبود عملکرد سازمان باشند.

این سیستم با تفکیک کارکردهای وظیفه‌ای در عین هماهنگی فرایندی و یکپارچگی فعالیت‌ها، مجموعه‌ی کامل و متنوعی از فعالیت‌های حوزه مدیریت منابع انسانی را پوشش می‌دهد. سیستم مدیریت منابع انسانی جهش نوین نیازهای مجموعه را  از شناسایی و جذب نیرو تا خروج از خدمت کارکنان در قالب ماژول‌های مختلف فراهم کرده است.

این مجموعه به شما امکان می‌دهد تا بر حسب نیاز و اولویت‌های خود به ترکیب دلخواهتان دست یابید.

با توجه به پیچیدگی‌ها و تنوع موجود در محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع حقوق کارکنان و پاسخ‌دهی مناسب به سازمان‌های قانونی مرتبط با حقوق و دستمزد دارای اهمیت بسیار زیادی است. نرم افزار حقوق و دستمزد جهش نوین به صورت انعطاف پذیر با ساده‌سازی و دقت‌ بخشی به فرایند پرداخت حقوق و دستمزد و به صورت یکپارچه با دیگر سیستم‌های جهش نوین، تسهیلات کارآمدی را در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار می‌دهد.

نرم افزار پرسنلی جهش نوین با هدف ایجاد پرونده کامل پرسنل اعم از اطلاعات شخصی ، خانوادگی ، سوابق (تحصیلی ، کارآموزی و شغلی) ، وضعیت نظام وظیفه و نیز الحاق سایر اطلاعات مربوط به پرسنل به اطلاعات ثبت شده در پرونده آنها، صدور احکام کارگزینی و ثبت اطلاعات وام پرسنل؛ همچنین انعطاف‌پذیری لازم در فرایند پرداخت حقوق، محاسبات پیچیده و متنوع را به سرعت و با دقت زیاد انجام داده و از این حیث تسهیلات کارآمدی را فراهم کرده است.

 

امکانات

1. امکان ایجاد پرونده جهت کلیه پرسنل ، ثبت کلیه اطلاعات مربوطه و الحاق فایل ها و عکس پرسنل به پرونده آنها.

2. امکان تعریف چارت سازمانی.

3. امکان تعریف تقویم کاری متفاوت و تعریف شیفت کاری در تقویم کاری.
4. امکان ثبت عوامل کارکرد، عوامل حکمی و حقوقی بر اساس نیاز سازمانی.
5. ثبت احکام کارگزینی، دوره های استخدامی، آموزشی و پرونده های حقیقی و حقوقی و نیز ثبت مراکز هزینه و پروژه، چارت سازمانی و غیره در احکام پرسنل.
6. امکان ثبت احکام استخدامی و کارگزینی بصورت گروهی.
7. اسکن نمودن اصل اسناد و احکام شخصی و ثبت و درج در پرونده رایانه ای.
8. امکان ثبت مرخصی بدون حقوق و ثبت ترک کار پرسنل.
9. ثبت و صدور ماموریت، مرخصی ها، غیبت ها و…  بر اساس قوانین جاری و یا تعاریف جدید مدیریتی.
10. امکان دریافت و انتقال کلیه اطلاعات از دستگاه های حضور و غیاب مانند کارت ساعت یا اثر انگشت و ثبت خودکار کارکرد پرسنل بصورت روزانه یا ماهانه.
11. و…

12. ثبت و صدور ماموریت، مرخصی ها، غیبت ها و…  بر اساس قوانین جاری و یا تعاریف جدید مدیریتی.
13. امکان دریافت و انتقال کلیه اطلاعات از دستگاه های حضور و غیاب مانند کارت ساعت یا اثر انگشت و ثبت خودکار کارکرد پرسنل بصورت روزانه یا ماهانه.
14. محاسبه و پرداخت انواع وام و مساعده.
15. ثبت اضافات / کسورات ماهانه اعم از پاداش، بهروری تولید (کارانه)، سایر اضافات، جریمه و سایر کسورات و …
16. محاسبه مبلغ حقوق، عیدی و پاداش، سنوات خدمتی و حقوق معوقه.
17. محاسبه کلیه عملیات مربوط به کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات (بصورت مستقیم / سنواتی) بر اساس قوانین جاری.
18. بازخرید مرخصی.
19. صدور سند هزینه حقوق و دستمزد، سند پرداخت حقوق و دستمزد و ثبت اتوماتیک آن در اسناد حسابداری.
20. و…

گزارشات

1. گزارش از مرخصی پرسنل و همچنین مانده مرخصی.
2. گزارش از ماموریت پرسنل.
3. گزارش اشکال یابی ماهانه سیستم پرسنلی جهت مشخص وضعیت حکم کارگزینی، کارکرد ماهانه.
4. گزارش ساز جامع پرسنلی؛ ساخت هرگونه گزارش به ریز یا جمع پرسنل، امکان ایجاد فیلدهای محاسباتی، امکان ساخت گزارش مرتبط و امکان گزارش گیری براساس کلیه عوامل موجود در سیستم پرسنلی.
5. و…

6. گزارش از مساعده، وام و مانده وام پرسنل.
7. گزارش اشکال یابی ماهانه سیستم پرسنلی جهت مشخص وضعیت حکم کارگزینی، کارکرد ماهانه، حقوق پرسنل.
8. گزارش ساز جامع پرسنلی؛ ساخت هرگونه گزارش به ریز یا جمع پرسنل، امکان ایجاد فیلدهای محاسباتی، امکان ساخت گزارش مرتبط و امکان گزارش گیری براساس کلیه عوامل موجود در سیستم پرسنلی.
9. چاپ فیش حقوقی هوشمند.
10. و…

اهداف

– اعمال سریع و دقیق تغییرات در قوانین و مقررات حاکم بر نظام‌های جبران خدمات؛
سیستم منابع انسانی جهش نوین؛ قوانین و مقررات متنوع و پیچیده‌ی حاکم بر نظام‌های مختلف جبران خدمات را با دقت و سرعت بالا پوشش می‌دهد. همچنین انعطاف‌پذیری لازم برای اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها را داراست.

– پوشش نظام‌های جبران خدمات؛
در این سیستم امکان تعریف تمامی جداول پایه محاسبات مورد نیاز، عوامل مؤثر در احکام کارگزینی به تفکیک نوع استخدام وجود دارد. در محیط کاملا فارسی فرمول ‌نویسی منابع انسانی جهش نوین، امکان استفاده از تمامی پارامترها و اطلاعات در تعریف فرمول‌های عوامل وجوددارد.

– اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن؛
برای این کار سیستم ضمن توانایی در ایجاد جداول پایه محاسبات جدید به صورت خودکار عوامل حکم کارگزینی و صدور احکام اصلاحی را محاسبه می‌کند. همچنین در انجام محاسبات، سوابق و تاریخچه‌ی اطلاعات را در نظر می‌گیرد.

– سهولت استفاده و کاهش زمان دسترسی به اطلاعات؛
دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات تجمیعی لازم در سطوح مختلف سازمانی و اضافه و کم کردن فیلدهای فهرست‌‌ها بر حسب نیاز و به تفکیک کاربر از دیگر ویژگی‌های این سیستم است.

– پوشش نظام‌های جبران خدمات؛
در این سیستم امکان تعریف تمامی جداول پایه محاسبات مورد نیاز، عوامل مؤثر در احکام کارگزینی به تفکیک نوع استخدام وجود دارد. در محیط کاملا فارسی فرمول ‌نویسی منابع انسانی جهش نوین، امکان استفاده از تمامی پارامترها و اطلاعات در تعریف فرمول‌های عوامل وجوددارد.

– اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن؛
برای این کار سیستم ضمن توانایی در ایجاد جداول پایه محاسبات جدید به صورت خودکار عوامل حکم کارگزینی و صدور احکام اصلاحی را محاسبه می‌کند. همچنین در انجام محاسبات، سوابق و تاریخچه‌ی اطلاعات را در نظر می‌گیرد.

– انعطاف‌پذیری بالا و سهولت اعمال تغییرات؛
عوامل حقوق و دستمزد متاثر از قوانین و مقررات و سیاست‌های داخلی سازمان از تنوع و پیچیدگی‌های زیادی در روش محاسبه برخوردارند. انجام تغییرات مربوط به آن‌ها نیز در طول زمان دارای اهمیت زیادی است. نرم افزار حقوق و دستمزد جهش نوین با امکان تعریف و فرمول‌نویسی پویا و آسان، تنوع و پیچیدگی‌های موجود از این حیث را به شایستگی پوشش داده است. افزون بر این، سبد جبران خدمات در سازمان‌ها معمولا از تنوع زیادی از موارد و الزامات قانونی گرفته تا بسته‌های انگیزشی و داخلی سازمان برخوردار است.
در سیستم حقوق و دستمزد جهش نوین علاوه بر پیش‌بینی انواع محاسبات قانونی، امکان تعریف و بکارگیری محاسبات خاص سازمان به صورت منعطف و انجام عملیات مستقل برای آن‌ها وجود دارد.

– پاسخگویی مناسب به سازمان‌ها و ذینفعان داخلی و خارجی؛
ارائه گزارش‌های قانونی متناسب با استانداردها و فرمت‌های ارائه شده توسط سازمان‌های مربوطه معمولا چالشی مهم در فرایند پرداخت حقوق به حساب می‌آید. تغییرات مربوط به این استانداردها یا ارائه اطلاعات جدید بر اهمیت پوشش‌دهی مناسب به نیازمندی‌های این حوزه می‌افزاید. علاوه بر ضرورت ارائه گزارش‌ها و خروجی‌های قانونی در سیستم حقوق و دستمزد، به منظور امکان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص سیاست‌های پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، لازم است تا گزارش‌های دوره‌ای و مقایسه‌ای متنوعی از اطلاعات و هزینه‌های مربوطه وجود داشته باشد. امکان تهیه انواع گزارش‌های حسابرسی، مقایسه‌ای و گزارش‌های خاص در سیستم حقوق و دستمزد پیش‌بینی شده است.

– سهولت استفاده و کاهش زمان دسترسی به اطلاعات؛
دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات تجمیعی لازم در سطوح مختلف سازمانی و اضافه و کم کردن فیلدهای فهرست‌‌ها بر حسب نیاز و به تفکیک کاربر از دیگر ویژگی‌های این سیستم است.