نرم افزار خزانه داری و کنترل نقدینگی جهش نوین

نرم افزار خرانه داری

نرم افزار خرانه داری جهش

نرم افزار خزانه داری و کنترل نقدینگی جهش نوین

نرم افزار خزانه داری – دریافت و پرداخت جهش نوین؛ امکانات مناسبی برای ثبت، کنترل و در نهایت گزارش‌گیری از اطلاعات مربوط به عملیات دریافت و پرداخت فراهم کرده و به این ترتیب اطلاعات لازم برای مدیریت بهینه و کارآمد منابع را در اختیار مدیران قرار می‌دهد. نرم افزار خزانه داری جهش، با استفاده از فرم‌ها و گزارش‌های گوناگون، همه‌ی فرایندهای دریافت و پرداخت و تنخواه گردان‌ها را پوشش می‌دهد.
امکانات

  • تعریف انواع درآمد و هزینه، نوع واریز به حساب، چک و …
  • تعریف انواع بانک، شعبه و حساب به تعداد نامحدود و همچنین تعیین سطوح دسترسی کاربران.
  • تعریف شماره سریال چک و پیگیری آن در نرم افزار خزانه داری.
  • استفاده از عملیات ارزی در نرم افزار خزانه داری.
  • قابلیت دریافت و پرداخت به صورت چک، نقد، حواله بانکی، سکه، اوراق سفته و اشیاء گرانبها.
  • دریافت و پرداخت چک های تضمینی.
  • ثبت کلیه فرایندهای چک (مراحل).
  • کنترل منفی بانک و صندوق.
  • توانایی انتقال اسناد بین حساب ها و اشخاص.
  • سیستم جامع تنخواه و گردش نقدینگی.
  • ارتباط با نرم افزار حسابداری مالی و صدور خودکار اسناد حسابداری.
  • چاپ چک.
  • و …

گزارشات

  • رأس گیری از اسناد پرداختنی و دریافتنی (چک ها).
  • انجام مغایرت گیری بانکی و گزارشات مربوطه.
  • نمایش اسناد دریافتنی و پرداختنی بر حسب زمان و تعداد.
  • نمایش اقلام (اسناد) باز (اسناد دریافتنی و پرداختنی، در جریان وصول، وصول نشده، برگشتی، واگذار شده و وصول شده).
  • اعلان چک های دریافتی و پردختی قبل از سررسید شدن.
  • نمایش تاریخچه چک (وضعیت و مراحل چک).
  • چاپ چک.
  • گزارش از تنخواه اصلی و فرعی.
  • ارسال اطلاعات به نرم افزار هایی همچون اکسل و … برای تهیه گزارش های مطلوب و مورد نظر کاربر.
  • و …

اهداف

– کمک به تصمیم‌گیری مدیران از طریق ارائه‌ی اطلاعات منسجم و دقیق؛
پیگیری و اطلاع یافتن از اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی مشتریان و تأمین‌کنندگان ارتباط آن‌ها با عملیات سازمان به سادگی امکان‌پذیر است. گردش وجوه و اسناد در داخل سازمان و کنترل نقدینگی ساده شده و اطلاعات کافی برای تخصیص منابع مالی به فعالیت‌های جاری و آینده وجود دارد.

– پیگیری سریع اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی؛
می‌توانید عملیات انجام شده بر روی اسناد دریافتی و پرداختی را به سادگی و با جزئیات کامل ردیابی کنید. تمامی مبادلات از دریافت یک سند تا واگذاری، واخواست و حقوقی کردن آن، تبدیل کردن اسناد از تضمینی به عادی و هر مبادله دیگری قابل ردیابی است. همچنین انتقال‌های درون سازمانی مانند بانک‌ها و صندوق‌ها قابل انجام و گزارش‌گیری است.

– صرفه‌جویی در وقت با اختصاص زمان کمتر برای مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی؛
مغایرت‌گیری حساب‌های بانکی بر اساس اطلاعات صورت حساب بانکی و به دلیل خودکارسازی، بسیار آسان و سریع شده و می‌توان روزانه کنترل‌های لازم را انجام داد. سوابق این مغایرت‌گیری‌ها ثبت شده و قابل دسترسی است.

– تسهیل نظارت بر دریافت و پرداخت تنخواه‌گردان‌ها؛
با ثبت عملیات تنخواه‌گردان‌ها و بررسی مانده حساب تنخواه و هزینه‌های انجام گرفته توسط سیستم، کنترل بر دریافت و پرداخت تنخواه‌گردان‌ها آسان‌تر می‌شود.