لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

سخنی با شما

نرم افزار یکپارچه مالی و اداری جهش نوین دید مدیران را به کسب و کارشان متحول می‌کند.

سخنی با شما:  نرم افزار یکپارچه حسابداری جهش سیستم راهکارهای جامع مالی، اداری و صنعتی جهش نوین دارای مزایای بسیار زیادی برای صاحبان و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. ما نرم افزارهای حسابداری خود را با برای مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هدف پیش بینی آینده کسب و کار و وضعیت مالی شرکت و تجارت خود و کاهش احتمال زیان و افزایش احتمال سود طراحی کرده ایم.

مزایای استفاده از نرم افزار یکپارچه حسابداری جهش نوین

یکی از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار یکپارچه حسابداری جهش نوین تغییر دید مدیران به نرم افزارهای مالی است. بسیاری از مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارای دید منفی و هزینه‌ای به نرم افزارهای مالی و حسابداری هستند.

اما نرم افزار یکپارچه حسابداری جهش نوین تنها به مقوله تهیه و تنظیم سندهای مالی و حساب و کتاب مالی شرکت‌های بزرگ و کوچک خصوصی و دولتی نپرداخته است، بلکه با کمک این نرم افزار مدیران می‌توانند گزاراش‌های مالی و تجاری را به صورت تحلیل شده و هوشمند دریافت کنند.

این نرم افزار می‌تواند در هر لحظه مدیران را از وضعیت تراز مالی و سوددهی و یا زیان دهی کسب و کار آنها مطلع کند. مدیران با دریافت گزارش‌های مالی و تجاری هوشمند این نرم افزار و راهکارهایی که در جهت افزایش سود و کاهش زیان ارائه می‌دهد، آینده مسیر کسب و کار خود را پیش بینی کنند.

در واقع اگر مدیران را به خلبان یک هواپیما تشبیه کنیم اطلاعات به لحظه و آنلاین این نرم افزار حسابداری یکپارچه مانند اطلاعاتی از قبیل میزان سوخت مورد نیاز، ارتفاع مناسب و موانع و اتفاقات پیش رو است که اگر در لحظه و آنلاین به خلبان هواپیما داده نشود، معلوم نیست هواپیما و مسافران آن دچار چه حوادث و اتفاقات ناگواری شود.

سخنی با شما

محصولات نرم افزاری جهش

همانطور که اشاره شد این نرم افزار برای مدیریت کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده است. نام محصول نرم افزاری ویژه کسب و کارهای کوچک جهش و نرم افزار ویژه کسب و کارهای متوسط بزرگ جهش نوین است که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

طراحان و مشاوران نرم افزاری و مالی ما، همواره سعی بر آن نموده اند محصول نرم افزاری جهش به نحوی طراحی و تولید گردد که تمامی ویژگی ها و نیاز نرم افزاری بنگاه های اقتصادی مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و مشاوره‌ای را به شکل کامل پوشش دهد.
در این راستا آنچه محصولات نرم افزاری جهش را در بازار نرم افزارهای مالی و اداری متمایز می گرداند، انعطاف پذیری بالا در ساختار این محصولات بوده که موجب گردیده تا سفارشی سازی (Customize) و اعمال تغییرات خاص مورد نیاز مشتریان به سهولت امکان پذیر گردد و کاربران بتوانند در اسرع وقت پارامترهای خاص مورد نیاز خود را در سیستم داشته باشند.

همچنین شرکت نرم افزاری جهش برای هر ارائه هر چه بهتر خدمات و آرامش و رضایتمندی کاربران خود؛  به هر مشتری یک پشتیبان اختصاص داده تا کاربران بتوانند در هر زمان با پشتیبان خود تماس گرفته (دیگر نگران ارائه اطلاعات تکراری به پشتیبان نباشند) و از خدمات پشتیبانی (با کیفیت) در 7 روز هفته (حتی در روزهای تعطیل) بهره‌مند گردند.