لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

آنچه نرم افزارهای گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش را از سایر نرم افزارهای مالی موجود در بازار متمایز می گرداند، انعطاف پذیری بالا در ساختار برنامه بوده که موجب گردیده تا مختص سازی (Customize) و اعمال تغییرات خاص مورد نیاز مشتریان به سهولت امکان پذیر گردد و کاربران بتوانند در اسرع وقت پارامترهای خاص مورد نیاز خود را در سیستم داشته باشند.

ازاین رو گروه جهش تصمیم به طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص گرفته است.

فرآیند محور بودن نرم افزارهای گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش

راهکار جدید گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش به شما امکان مکانیزه و اتوماتیک کردن اجرای فرایندهای کسب و کارتان را می‌‌دهد. بسیاری از فعالیت‌های پایه‌ای کسب‌وکار در این راهکار پیاده‌سازی شده است و شما می‌توانید علاوه بر فرایندهای از پیش تعریف شده‌ای که در سیستم قرار گرفته‌اند، فرایندهای جدید خود را ایجاد و یا فرآیندهای موجود را تغییر دهید.

در فرآیندها افزون بر گردش انجام عملیات می‌توانید تأییدها و قواعد کسب‌وکار خود را اضافه کنید، آن‌ها را پایش کنید و کاربران، کارها و هشدارهای خود را به سهولت دریافت کنند.

می‌توانید آن‌ها را براساس نیاز سازمان خود و یا الزامات تحولات بازار متناسب کنید و شما تصمیم بگیرید که چگونه کار کنید.

با استفاده از ابزارهای پیشرفته جدید نظیر موتور گردش کار و نیز استفاده از معماری ماژولار می‌توانید:

قابل پیکربندی بودن نرم افزارهای گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش

در راهکار یکپارچه نسل سوم گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش، پارامترهای فراوانی طراحی شده است که با تغییر آن‌ها مشتریان می‌توانند نرم‌افزار را آن‌طور که خودشان نیاز دارند، تنظیم و پیکربندی کنند. علاوه برآن، امکان متناسب سازی نیز در این راهکار در سطح بالایی طراحی شده است.

«متناسب‌سازی» عبارت است از تغییر یک نرم‌افزار به منظور برآورده ساختن نیازمندی‌های غیرعمومی و منحصر بفرد یک سازمان. به عبارت دیگر، متناسب‌سازی، فرایند تغییر یا افزودن کارکردهای کسب‌وکار به کامپوننت‌های موجود یک راهکار جهت پشتیبانی از فرایندهای یکتای سازمان مشتری است.

از جمله امکاناتی که در این راهکار برای متناسب‌سازی تعبیه شده است طراح گردش کار، فرم ساز، گزارش ساز، امکان افزودن فیلد به فرم‌های موجود و تغییر در رفتار آن‌ها است.

طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص

مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص

سازمانها و شرکتها نیاز به نرم افزارهایی دارند که مختص به خودشان باشد. تمام جزئیات و احتیاجات آنها را شامل شود و به امور این شرکتها رسیدگی کند. این نوع نرم افزار به سازمان کمک می کند که همه عملیات ها و فرایندهای سازمان به موقع و صحیح، بدون خطا انجام شوند. در آخر گزارشی کامل به مدیریت ارائه شود تا مدیریت تصمیمات مناسب را اتخاذ نماید.

این نرم افزارها چون همه جزئیات سازمان را شامل می شوند، پس بهتر و دقیق تر از یک سیستم عمومی عمل می کنند. در کل برای طراحی و تولید هر نرم افزار مثل: نرم افزار حسابداری باید مراحلی را طی کرد. اما برای تولید نرم افزارهای خاص باید مراحل جداگانه ای را نیز پشت سر گذاشت. آن مراحل عبارتند از:

تجزیه و تحلیل نرم افزار:

از اساسی ترین فعالیت ها برای  طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص، استخراج و تجزیه و تحلیل نیازمندی های سازمان است. باید بدانید که هر سازمان چه نرم افزاری با چه خصوصیاتی لازم دارد. مثلاً بعضی سازمانهای تولیدی یا بازرگانی به نرم افزاری نیاز دارند که امور مالی و بازرگانی سازمان را پوشش دهد.

طراحی کردن نرم افزار:

طراحی و تولید مدلی جهت نمونه از نرم افزار خاص سفارشی، قبل از پیاده سازی، کاری مهم و اساسی برای پایین آوردن احتمالات اشتباه است. طراحی اولیه از نرم افزار باعث ایجاد شدن دید درستی از آن نرم افزار می شود.

پیاده سازی کردن نرم افزار:

پیاده سازی سومین مرحله از مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص است.  در این مرحله امور مربوط به کدنویسی و برنامه نویسی نرم افزار انجام می شود. در این قسمت، نرم افزار بر طبق الگویی که از قبل طراحی شده، پیاده سازی و برنامه نویسی خواهد شد. در کل نرم افزار در پایان این مرحله دیگر ساخته شده است.

آزمون نرم افزار:

آزمایش کردن نرم افزار، اساسی ترین کاری است که هنگام پیاده سازی یک نرم افزار باید به آن توجه شود. درستی و دقت آزمون نرم افزار، به طور مستقیم در کیفیت نتیجه پروژه ها مؤثر است. آزمایش نرم افزار و طراحی مناسب آن در پیشرفت و موفقیت یک سازمان نقش مهمی دارد.

استقرار و گسترش نرم افزار:

 بعد از آزمایش نرم افزار می توان آن را در سیستم قرار داد. استقرار و گسترش نرم افزار پنجمین مرحله از طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص است. این قسمت برای استفاده کاربران اهمیت دارد. این قسمت مربوط به نصب کردن نرم افزار و نکات مربوط به نرم افزار، موقع استفاده کاربر از آن خواهد بود. این مرحله در واقع پایان پروژه است.

پشتیبانی کردن:

افزایش قابلیت های نرم افزار و ارائه نسخه تازه نرم افزار، رفع کردن خطاهای سیستم، آموزش کاربران نرم افزار، مهم ‌ترین هدفهای  پشتیبانی هستند. هر نرم افزاری برای به روز رسانی کردن و برطرف کردن مشکلات کوچک و بزرگ نیاز به پشتیبانی دارد.

طراحی . پیاده سازی سیستم های خاص
طراجی و پیاده سازی سیستم های خاص

طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص توسط گروه نرم افزاری جهش

نرم افزارهای مالی و بازرگانی طراحی و تولید شده توسط گروه نرم افزاری جهش، انعطاف پذیری بالایی دارند. این انعطاف پذیری باعث به وجود آمدن قابلیت تغییرات در آن به خواست مشتری شده است. با توجه به راهکارهای گروه نرم افزاری جهش، می توان در هر نرم افزاری که تولید کرده اند فرآیندهای جدید وارد کرد.

همچنین می توان فرایندهایی که در حال حاضر در نرم افزار برقرار هستند را تغییر داد. می توانید قواعدی برای کسب و کارتان قائل شوید و آنها را در نرم افزار وارد نمایید. همچنین می توانید فرآیندهای تکراری و وقت گیر را به صورت خودکار در آورید.

با استفاده از طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص  می توانید به راحتی تصمیمات درست و مناسبی بگیرید. با طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص توسط گروه نرم افزاری جهش راهکارهایی ایجاد شده‌  که مشتریان می توانند نرم افزار را آن طور که نیاز دارند تغییر دهند. همچنین می توانند آنها را تنظیم و پیکربندی کنند. امکان متناسب سازی کردن نرم افزار هم وجود دارد.

متناسب سازی یعنی تغییر در نرم افزار به خاطر برآورده کردن نیازمندی های خاص و منحصر به فرد یک سازمان. در واقع متناسب سازی فرایند تغییر یا اضافه کردن کارکردهای کسب و کار به نرم افزارها است. این کار باعث تبدیل شدن نرم افزار عمومی به یک نرم افزار خصوصی می شود. 

طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص
طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص

خرید و مشاوره

برای طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص باید به مراکز معتبری مراجعه کرد. شکلی از نرم افزار منحصر به فردی که میخواهید سفارش دهید را با تمام جزئیات و ملاک هایتان در اختیار طراحان نرم افزار و برنامه نویس های حرفه ای قرار دهید و یک نرم افزار مناسب و خاص تحویل بگیرید. گروه نرم افزار جهش این سیستم های سفارشی را بسیار عالی و مطابق با خواسته های مشتریان می سازد.