لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

 

گروه نرم افزاری جهش گروه مناسبی از انواع نرم افزارها برای شرکت های حمل و نقل تهیه نموده است. سیستم های مالی و بازرگانی جهش و دیگر سیستم ها برای افزایش کارایی و برطرف نمودن نیازهای شرکت های حمل و نقل راهکارهایی ارائه داده اند. نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی جهش همه امور لازم و ضروری برای شرکت های حمل و نقل را شامل می شود. در واقع این نرم افزار ترکیبی از نرم افزارهای مختلف از جمله نرم افزار حسابداری می باشد.

ما توانایی پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی شرکت‌های حمل و نقل را در زمینه‌‌ی نرم‌افزارهای پایه و ارائه راهکار به برخی از صنعت حمل و نقل داریم.

سرفصل حوزه نرم افزاری راهکارهای ویژه صنعت حمل و نقل جهش شامل موارد ذیل می باشد:

– حسابداری مالی

– مدیریت تامین و خرید

– مدیریت فروش و مشتریان (CRM)

– مدیریت اداری و منابع انسانی

– گزارشات BI ویژه مدیران

نرم افزار مدیریت حمل و نقل
نرم افزار حمل و نقل جهش

شرکت حمل و نقل خارجی چیست؟

شرکت حمل و نقل خارجی شرکتی است که حمل و انتقال بارها و محموله ها را بین کشورهای مختلف با اخذ مجوزهای ضروری انجام می دهد. شرکتهای حمل و نقل خارجی باید از نرم افزار حسابداری استفاده کنند. این نوع شرکت ها با صادر کردن بارنامه،  می توانند خدمات انتقال مالکیت کالا را انجام دهند.

فعالیت این شرکت های حمل و نقل خارجی در تجارت بین المللی نقش مهم و اساسی دارند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد شرکت های حمل و نقل خارجی و همچنین نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی و پر کاربرد برای این شرکت ها آورده شده است. شرکت های حمل و نقل بین المللی، شرکت های خصوصی هستند. اکثر این شرکت ها پرسنل حرفه‌ای و متخصص دارند و همین امر باعث پیشرفت شرکت خواهد شد.

بخش های شرکت حمل و نقل خارجی

شرکت های حمل و نقل خارجی بخش ها و وظایفی دارند. بعضی از این وظایف مثل رسیدگی به امور مالی و بازرگانی توسط نرم افزار حسابداری انجام می شود و بعضی دیگر هم توسط نیروهای انسانی. این بخش ها عبارتند از:

مدیریت شرکت: این قسمت پاسخگوی تمام تماس ها و شکایت های سازمان ها به شرکت است. مدیریت جهت پیشبرد اهداف شرکت و توسعه فعالیت آن تلاش می کند.

ترافیک در واردات: این بخش رسیدگی کننده و ناظر بر همه ی کالاهای وارداتی می باشد و باید خدمات معقولی به وارد کننده ها ارائه دهد.

ترافیک در صادرات: این قسمت ارائه  دهنده خدمات به صادر کننده ها برای بارگیری کردن محموله های صادراتی و صادر کردن اسناد مربوطه می باشد.

امور مالی شرکت: قسمت امور مالی و بازرگانی شرکت مأمور تسویه حساب با مشتری ها می باشد. همچنین هزینه های شعبه ها و نمایندگی های شرکت را هم کنترل می کنند. البته همه وظایف بخش امور مالی و بازرگانی تحت نظر مدیریت انجام می شوند.

بازاریابی و فروش برای شرکت: این بخش باعث بالا رفتن درآمد شرکت می شود. کوچک و بزرگی شرکت تأثیری در موفقیت در حمل و نقل و درآمدزایی ندارد، مهم تبلیغات و بازاریابی است. این دو مورد باعث جذب مشتری می شود.

امور اداری و اجرایی شرکت:  این قسمت مسئولیت انجام امور خارجی شرکت حمل و نقل را بر عهده دارد. اموری مثل:  بارگیری کردن و تخلیه نمودن محصولات در گمرک، گرفتن مجوزها و اسناد و مدارک لازم  از سازمان های دیگر برای رانندگان، گرفتن گواهی  ترخیص و قبض انبار برای کالاهای وارداتی و گرفتن بارنامه برای کالاهای صادراتی از شرکت های کشتیرانی و…

نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی

نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی به خاطر زیاد شدن محدوده تجارت و بالا رفتن حجم سفارشات خارج از کشور و بالا رفتن اهمیت انجام امور با دقت و سرعت بالا، طراحی و ساخته شد. در بین شرکتها نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. تعداد بارگیری محصولات بالا و متنوع بودن مبدا کالاها و کشورهای مقصد، باید تحت نظر مدیریت و مدیران اجرایی صورت گیرد.

طراحی و ساخت نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی برای برنامه ریزی و انجام فعالیتهای بالا و ارائه گزارش به مدیریت با سرعت و دقت بالا ضروری ‌است.

نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی جهش

گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش سبد مناسبی از محصولات را برای شرکت‌های بازرگانی و خدمات حمل و نقل اعم از زمینی، دریایی و هوایی تهیه کرده که فرایندهای حمل و نقل و حسابداری مدیریت را نیز پوشش می‌دهد. تنوع زیاد شرکت‌های حمل و نقل و فرایندهای متفاوتی که در آن‌ها استفاده می‌شود، موجب شده است تا افزون بر نرم‌افزار مدیریت حمل و نقل، گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش راهکارهای خود را برای برخی از فرایندهای این صنعت متناسب کند.

 در کل بیشترین نقش را در کسب درآمد شرکت های حمل و نقل خارجی تبلیغات دارد. انجام درست امور و جلب رضایت مشتریان خود نوعی تبلیغات به حساب می آید. در نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی تمام امور مربوط به ثبت درخواست حمل کالا، ثبت قرارداد و ثبت تمام خصوصیات کالا انجام می شود. همچنین درباره مجوزهای مورد نیاز و مبلغ هزینه حمل و نقل نیز همه جزییات ثبت می شود. در آخر هم همه این گزارشات به مدیریت ارائه می شود.

 خرید نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی جهش

برای بهترین خرید باید همه خصوصیات نرم افزار مدیریت حمل و نقل خارجی را مورد بررسی قرار داد. باید با یک مشاور صحبت کرد و سوالات لازم را پرسید. هنگام خرید باید حتما درباره گارانتی آن سوال بپرسید. گروه نرم افزاری جهش سایتی ایجاد کرده اند که درباره همه نوع نرم افزار مثل نرم افزار حسابداری ساخت خود گروه اطلاعات کاملی داده اند.

با مراجعه به این سایت و پرسیدن سوالات مد نظرتان می توانید انتخاب درستی داشته باشید. برای دریافت مشاوره و خرید نرم افزار مدیریت حمل و نقل جهش، با ما در تماس باشید.