لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

طراحی سایت و راه اندازی وب سایت

با گسترش پیدا کردن استفاده از اینترنت و پیشرفت مالی و بازرگانی سایتها، اهمیت حضور داشتن در فضاهای مجازی و اینترنت و همچنین داشتن سایتی موفق بر همه روشن شده است. بازاریابی کردن اینترنتی فاکتوری مهم و همچنین استراتژی سازنده برای پیشرفت و بالا رفتن فروش کسب و کار است. طراحی سایت مثل طراحی یک سایت برای فروش انواع نرم افزار حسابداری باعث بالارفتن فروش این نرم افزارها می شود.

مزایای مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت

برای مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت، قبل از شروع کار از ایجاد هزینه های مازاد و طراحی و اشتباه در سایت جلوگیری می کند. اگر در هر کاری از فرد حرفه ای در آن کار کمک گرفته شود، نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت. مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت باعث افزایش ترافیک سایت می شود. اگر طراحی سایت مطابق با اصل های سئو انجام شود، باعث بالا رفتن سایت در رتبه های بالای گوگل می شود.

پیش نیازهای مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت

قبل از طراحی کردن و اجرای وب سایت، باید گروه مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت شما، اطلاعات مفید و ضروری برای کار شما را گردآوری کند. پس از تجزیه و تحلیل آن اطلاعات، بهترین طرح با ویژگی های مناسب و خاص برای وب سایت شما برنامه ریزی و طراحی شود. هر کاری با توجه به فعالیت های خود از وب سایت انتظارات و ایده های متفاوتی دارد.

 گروه مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت در همه مراحل از جمله مرحله کدنویسی چگونگی کارکرد تیم طراحی را زیر نظر دارد، تا بهترین وب سایت را به کاربر تحویل دهد.

خدمات مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت

  • راه اندازی کردن وب سایت متناسب با موضوع کار، مثل: سایت فروش نرم افزار حسابداری
  • طراحی کردن شکلی زیبا و متناسب با سلیقه کاربر برای سایت.
  • طراحی مخصوص برای وب سایت.
  • انتخاب کردن و استفاده از نام دامنه.
  • برگزیدن هاستینگ مناسب.
  • بازاریابی کردن سایت در شبکه های اجتماعی متفاوت.
  • ارائه و طراحی مسائل مربوط به دیجیتال مارکتینگ.
  • ارائه مباحث مربوط به سئو و موتورهای جستجو.

طراحی سایت ریسپانسیو

امروزه بیشتر وب سایت ها طوری طراحی می شوند که از طریق مرورگرهای تلفن همراه قابل باز شدن هستند. یکی از نکات اصلی در طراحی کردن سایت خصوصیت ریسپانسیو بودن است. یعنی سایت در همه نمایشگرها به صورت خوب و کاربر پسند نشان داده شود. این خصوصیت از معیارهای مهم و خوب در تجربه کاربری سایت ها به شمار می آید.

طراحی سایت جهش

خروجی جلسه مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت

مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت، هدف های هر کار، مخاطب های آن، رقیب ها و امکانات لازم در سایت را پیش بینی خواهد کرد. در انتهای جلسه لیستی از خدمات و امکانات لازم برای موفقیت در فضای وب سایت تهیه می شود.  از زمان، هزینه و مرحله های طراحی سایت اطلاعاتی ضمیمه لیست خدمات مورد نیاز می شود. جلسه های مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت برای روشن کردن عملیات طراحی و پاسخ دادن به سوال های مشتریان می باشد.

مزیت های طراحی و راه اندازی سایت

مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت مزایای طراحی سایت را برای  کاربران مشخص می کند. کم هزینه بودن: راه اندازی کسب و کار به وسیله طراحی سایت نسبت به کارهای فیزیکی کم هزینه تر خواهد بود. سریع راه اندازی کردن: کسب و کار اینترنتی سریع اجرا و پیاده سازی می شود. پیوستگی درآمد و فروش: وب سایت ۲۴ ساعته فعالیت می کند چه شما آنلاین باشید چه نباشید.

 در زمان هایی که آفلاین هستید هم سایت درآمدزایی دارد. طراحی سایت باعث ارتقاء امور مالی و بازرگانی مربوط به کسب و کار شما می شود. ارائه و فروش خودکار محصولات: بدون نیاز به هیچ فردی وب سایت شما محصولات را به مشتری ها نشان می دهد و همچنین آنها را به فروش می رساند. وب سایت از لحاظ مالی و بازرگانی کمک خوبی محسوب می شود برای فروش.

 دایره فروش بیشتر: مشتری ها در هر منطقه ‌ای محصولات شما را می بینند و خرید می کنند. در واقع دایره جغرافیایی فروش افزایش می یابد.   انواع سیستم در طراحی سایت در جلسه مشاوره طراحی و راه اندازی وب سایت از همه سیستم های که در طراحی سایت کاربرد دارند، اطلاعاتی داده می شود. بعضی از این سیستم ها برای طراحی سایت مناسب هستند و بعضی فقط مخصوص طراحی برای مشاغل خاصی هستند.

طراحی سایت توسط گروه نرم افزاری جهش 

طراحی سایت جهش با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز، این دغدغه را رفع کرده و آماده خدمت رسانی به شماست. برای آگاهی از نحوه درخواست و همچنین قیمت ها در بخش تماس باما، ارتباط برقرار نمایید تا با شما ارتباط برقرار شود.