لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش
نرم افزار جهش(نسخه کسب و کارهای کوچک و اصناف) محصولی منحصر به فرد از گروه نرم افزاری جهش ویژه شرکت های کوچک، فروشگاه ها و اصناف می باشد که به پشتوانه‌ی تیم مجربی از مدیران، تحلیل‌گران و برنامه‌نویسان گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش، با بیش از یک دهه حضور مؤثر در صنعت نرم‌افزار کشور، تولید شده است.
این دانش و تجربه‌ی ارزشمند، ما را قادر ساخته است که بر اساس نیازسنجی مشتریان و با تازه‌ترین فناوری‌های نرم‌افزاری روز، محصولی را در اختیار شما بگذاریم که با کاربری آسان، بدون بروز خطا، آموزش جامع چندرسانه‌ای و هزینه‌ی مناسب شما را در اداره مؤثرتر و کارآمدتر کسب‌ و‌ کارتان یاری می‌کند.
یک نرم افزار مناسب باید بتواند اطلاعات شرکت و فروشگاه شما را با دقت و سهولت ثبت کند تا بتوانید در زمان تصمیم گیری، گزارش‌هایی سریع، دقیق و یکپارچه از آنها استخراج کنید. از سوی دیگر کارکنان باید بتوانند اطلاعات مالی شرکت را به راحتی و با سرعت و دقت بالا در آن ثبت و روند کارهای جاری را دنبال کنند. 
نرم افزار حسابداری مالی جهش
نرم افزار جامع مالی، اداری و فرشگاهی جهش (نسخه کسب و کارهای کوچک و اصناف)، نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک، اصناف و فروشگاه ها است. نرم افزار جامع مالی، اداری و فرشگاهی جهش (نسخه کسب و کارهای کوچک و اصناف):

۱. کاربری ساده ای دارد و دسترسی سریع به اطلاعات و عملیات را فراهم می کند.

۲. نصب و راه‌اندازی آن به کمک راهنمای چند رسانه‌ای به راحتی صورت می‌گیرد.

۳. با استفاده از سال‌ها تجربه گروه نرم افزاری جهش در صنعت نرم‌افزار و با آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا تهیه و تولید شده است.

۴. محصولی با کیفیت بالاست که علاوه بر پایداری و قابلیت اتکا، خدمات پس از فروش متنوعی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

• خدمات پس از فروش

یکی از مزیت‌های اصلی نرم افزار جامع مالی، اداری و فرشگاهی جهش (نسخه کسب و کارهای کوچک و اصناف)، کاربری آسان و عدم بروز خطای سیستمی است که نیاز به هرگونه پشتیبانی فنی را به حداقل می‌رساند. با وجود این، ما برای اطمینان خاطر شما، خدمات پس از فروش خود را به صورت آنلاین، تلفنی و نمایندگان فروش در اختیار مشتریان می‌گذاریم.

نرم افزار حسابداری جهش

حسابداری چیست؟

 حسابداری در واقع ثبت کردن اطلاعات مربوط به امور مالی و بازرگانی سازمان می باشد که در آخر باید این اطلاعات تجزیه و تحلیل شده و تحویل مدیر داده شوند. در یک دوره مشخص شده همه اطلاعات مالی و بازرگانی سازمان جمع آوری می شوند. اطلاعات هر دوره به صورت جداگانه ثبت می شوند. گام آخر حسابداری تعیین سود و زیان سازمان و کمک به رفع مشکلات آن می باشد.

 نرم افزار حسابداری

هر نرم افزاری مخصوص پروژه ای می باشد. مثلاً پروژه های پیمانکاری نمی توانند از نرم افزار حسابداری مربوط به شرکت های تولیدی استفاده کنند. نرم افزارهای اختصاصی معمولاً کارایی مناسبی دارند. هدف همه ی عملیات حسابداری و حتی استفاده از نرم افزار حسابداری جلوگیری کردن از اسراف در مصرف محصولات و محاسبه سود حاصل از عملیات می باشد. 

وظایف نرم افزار های حسابداری

نرم افزار حسابداری با جمع آوری و ارائه درست اطلاعات به مدیریت باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در او می شود. سیستم مدیریتی امروزه بیشترین تمایل را به استفاده از نرم افزار حسابداری دارد. یکی از علل این تمایل مشاهده تأثیر استفاده از نرم افزار حسابداری در چگونگی مدیریت سازمان می باشد. نرم افزار حسابداری هزینه ها را شناسایی و از ایجاد هزینه مازاد جلوگیری می کند. نرم افزارهای حسابداری بروزرسانی می شوند و به برنامه های دیگر و سیستم های کامپیوتری قابل اتصال می باشند. از نرم افزار حسابداری برای ارائه گزارش های مالی و بازرگانی در همه کسب و کارها استفاده می شود.

نرم افزار حسابداری جهش  

نرم افزار حسابداری جهش شامل زیر سیستم های زیادی می باشد. همه این زیر سیستم ها یک هدف را دنبال می کنند. آن هدف هم یکپارچه کردن تمام عملیات حسابداری شرکت در تمام شعبه ها می باشد. این نرم افزار حسابداری همه اطلاعات را از زیر سیستم های خود جمع آوری می کند. بعد آنها را تجزیه و تحلیل می کند و به صورت گزارش هایی دقیق به مدیریت ارائه می دهد. نرم افزار حسابداری جهش در برنامه ریزی های مدیران و آینده سازمان بسیار مؤثر می باشد. در واقع به مدیران نشان می دهد که آیا این سازمان قابل سود دهی است یا خیر؟

نرم افزار حسابداری جهش

خصوصیات نرم افزار حسابداری جهش  

  • نرم افزار حسابداری جهش دارای خصوصیاتی مناسب برای انجام امور حسابداری سازمان ها می باشد. بعضی از خصوصیات عبارتند از:
  • در نرم افزار حسابداری جهش همه گزارش ها استاندارد می باشند.

 

  • ابزارهایی مثل گزارش پویا و گزارش ساز نیز در آن برای استفاده کاربران قرار دارد.
  • همه حساب ها، گردش مالی حساب ها و اسناد ثبت شده حسابداری در این نرم افزار قابل مرور می باشند.
  • حساب های معین ، کل و… به صورت درختی نشان داده می شوند.
  • انجام تراز های تحلیلی در انواع حساب های موجود در این نرم افزار.
  • انجام تراز مقایسه ای در یک ماه .
  • گزارش ارزی حساب ها هم در این نرم افزار قابل تهیه است.
  • در این نرم افزار حسابداری حساب ها با هم تطبیق داده می شوند و مانده حساب ها تعیین می شود.
  • دفتر روزنامه و دفتر کل و همه ثبت ها در این نرم افزار حسابداری وارد می شوند.
  • قابلیت گزارش گیری از تمامی اسناد چه موقت و چه دایم وجود دارد.
  • نرم افزار حسابداری جهش همه اطلاعات را می تواند به برنامه های مثل اکسل بفرستد.
  • در آخرین گام گزارش هایی با انواع فرمت ها توسط این نرم افزار قابل تهیه است.
  • نرم‌ افزار حسابداری جهش توانایی یکپارچه کردن اطلاعات مالی را دارد. این نرم افزار حسابداری دارای نسخه ‌هایی مختص به انواع فروشگاه‌ ها، شرکت ‌ها و تولیدی ‌ها ی مختلف می باشد. این نرم افزار توانایی صادر کردن انواع فاکتور، اعلام  کردن سررسید چک‌ ها به صورت خودکار، امکان دریافت و ارائه انواع گزارش ‌های مالی و بازرگانی و… را دارد.
  •  کاربرد آسان همراه با امکانات و کاربردهایی که دارد این نرم افزار را به محبوب ترین نرم افزار حسابداری کرده است. هنگام خرید این نرم افزار حسابداری به مراکز معتبر مراجعه کنید و از پشتیبانی کردن آنها از نرم افزار مطمئن شوید.

 

اهداف نرم افزار حسابداری جهش  

  • یکپارچه کردن تمام اطلاعات: این نرم افزار تمام اطلاعات را از زیر سیستم های خود مثل: نرم افزار حسابداری جهش نوین گرفته و آنها را تحت عنوان گزارش ارائه می دهد.
  • قابلیت آپدیت اطلاعات و ارایه آن ها: اطلاعات مالی و بازرگانی لحظه ای انجام می شوند. این نرم افزار همان لحظه انجام عملیات حسابداری اطلاعات را جمع آوری می کند و همیشه اطلاعات تازه و به روزی دارد.
  • ارائه  گزارش صحیح و به موقع به مدیران: گزارش های که حاوی اطلاعات مناسب و به موقع باشند کارایی بیشتر در تصمیم گیری بهتر مدیران دارند.