لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش
نرم افزار حسابداری مالی جهش (ویژه کسب و کارهای کوچک و اصناف) محصولی یکپارچه و چابک از گروه نرم افزاری جهش ویژه شرکت های کوچک و تازه تاسیس، فروشگاه ها و اصناف می باشد که به پشتوانه‌ی تیم مجربی از مدیران، تحلیل‌گران و برنامه‌نویسان گروه نرم افزاری جهش، با نزدیک به دو دهه حضور مستمر در صنعت نرم‌ افزار کشور، تولید شده است.
اولین نسخه از این محصول در سال 1384 مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفته و تا به امروز با توجه به نیاز کسب و کارها در حال به روز آوری و ارائه نسخه جدید بوده است.
این دانش و تجربه‌ی ارزشمند، ما را قادر ساخته است که بر اساس نیازسنجی مشتریان و با تازه‌ترین فناوری‌های نرم‌افزاری روز، محصولی را در اختیار شما بگذاریم که با کاربری آسان، بدون بروز خطا، آموزش جامع چندرسانه‌ای و هزینه‌ی مناسب شما را در اداره مؤثرتر و کارآمدتر کسب‌ و‌ کارتان یاری می‌کند.
 
نرم افزار حسابداری مالی جهش
یک نرم افزار مناسب باید بتواند اطلاعات شرکت و فروشگاه شما را با دقت و سهولت ثبت کند تا بتوانید در زمان تصمیم گیری، گزارش‌هایی سریع، دقیق و یکپارچه از آنها استخراج کنید. از سوی دیگر کارکنان باید بتوانند اطلاعات مالی شرکت را به راحتی و با سرعت و دقت بالا در آن ثبت و روند کارهای جاری را دنبال کنند.
نرم افزار جامع مالی جهش (ویژه کسب و کارهای کوچک و اصناف)، نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک و یا تازه تاسیس، اصناف و فروشگاه ها است.

حسابداری شرکت های کوچک و تازه تأسیس

انجام حسابداری در همه شرکت ها مخصوصاً شرکت های کوچک و تازه تأسیس، روش خاصی دارد و در پیشرفت این شرکت ها تأثیر زیادی دارد. انجام عملیات حسابداری، برای همه شغل ها مهم است. این عملیات باعث مدیریت بهتر و کارآمدتر شرکت ها می شود. به کار بردن قواعد حسابداری در شرکت های کوچک، مهمترین و اساسی ترین عامل  در موفقیت و راه اندازی شرکت های بزرگ تر می باشد.

 در این مقاله اطلاعاتی در مورد، اهمیت حسابداری شرکت های کوچک و نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های کوچک و تازه تأسیس جهش نوین آورده شده است. منظور از انجام  حسابداری شرکت ها، ثبت نمودن معاملات مالی در گزارش ها برای توانایی شناسایی، اندازه گیری و ارتباط با اطلاعات اقتصادی می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار حسابداری مالی جهش (ویژه کسب و کارهای کوچک و اصناف):

  1. کاربری ساده ای دارد و دسترسی سریع به اطلاعات و عملیات را فراهم می کند.
  2. با توجه به قوانین و نیاز کسب و کارها در حال بروزآوری می باشد.
  3. محصولی با کیفیت بالاست که علاوه بر پایداری و قابلیت اتکا، خدمات پس از فروش متنوعی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
  4. محصولی چابک، جامع و بدون خطا.

نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های کوچک و تازه تأسیس جهش نوین  کاربری خیلی راحت و ساده ای و دسترسی بسیار سریعی به اطلاعات و عملیات دارد. این نرم افزار هر چند وقت یکبار به روز رسانی می شود تا بتواند نیازهای کاربران را برطرف نماید. کیفیت این محصول بسیار بالاست و خدمات پس از فروش نیز دارد. جهت راحتی کاربر ها، این خدمات به صورت آنلاین و نمایندگی های فروش در اختیار آن ها قرار می گیرند.

 در طراحی این نرم افزار حسابداری سعی شده است امکان بروز خطا به صفر رسانده شود. که این خصوصیت در کنار کاربرد آسان آن باعث شده نیاز به پشتیبانی فنی آن خیلی کم شود. از این نرم افزار حسابداری به صورت همه جانبه پشتیبانی می شود.

بسته نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های کوچک و تازه تأسیس جهش نوین شامل زیر سیستم های نرم افزار حسابداری جهش، نرم افزار خزانه داری جهش، نرم افزار انبار داری جهش، نرم افزار های خرید و فروش جهش و نرم افزار فروش فروشگاهی ( pos) جهش می باشد.

با وجود این، ما برای اطمینان خاطر شما، خدمات پس از فروش خود را به صورت آنلاین، تلفنی و نمایندگان فروش در اختیار کاربران می‌گذاریم.

حال به صورت لیست، امکانات این نرم افزار را ذکر می کنیم:

سیستم حسابداری مالی جهش نوین، امکانات متنوع بسیاری دارد. امکانات و ویژگی های اصلی این نرم افزار را می توان در قالب طبقه بندی های زیرین برشمرد :

۱. طبقه بندی و معرفی سر فصل های حسابداری در ۴ سطح حسابهای گروه، کل، معین، تفصیلی. (سطح تفصیلی به صورت شناور طراحی گردیده است)

۲. ثبت اطلاعات اسناد به صورت یادداشت، موقت و دائم.

۳. معرفی سطح دسترسی کاربران بر اساس سلسله مراتب سازمانی، سرفصل حساب ها و سال مالی به اطلاعات اسناد و گزارشات.

۴. ثبت روزهای تعطیل در یکسال و ثبت و ویرایش اسناد براساس روزهای غیرتعطیل.

۵. نگهداری اطلاعات گردش اسناد در سلسله مراتب سازمانی.

۶. ورود اطلاعات یک سند خاص با تاریخ های مختلف توسط کابران متعدد به صورت همزمان.

٧. امکان ثبت تاریخ سررسید ، شماره اعتبارات و مقدار در اسناد حسابدارای.

٨. طبقه بندی اسناد به وسیله معرفی گروه اسناد؛ همچون سند حقوق و دستمزد، انبار، اصلاحی، افتتاحیه و …

۹. عملیات کپی سند توسط سیستم و امکان تغییر در سند کپی شده.

۱۰. شناسایی اسناد ارسالی از سایر سیستم ها و جلوگیری از تکرار اطلاعات برای حفظ یکپارچگی اطلاعات.

۱۱. برسی اسناد پس از دوره موقت برای کنترل دوباره اسناد صادر شده.

۱۲. درج ضمائم مورد نیاز جهت اسناد. (درج عکس و اسناد اسکن شده)

۱۳. جستجو در اسناد به شیوه های مختلف همچون طبقه بندی صورت گرفته برای نوع سند، مبلغ بدهکار و بستانکار سند، شرح سند، شرح آرتیکل سند و …

۱۴. ادغام اسناد با شماره و تاریخ جدید.

۱۵. مرتب سازی اسناد بر حسب تاریخ و اختصاص شماره سند جدید.

۱۶. ایجاد ترتیب لازم در اسناد حسابداری توسط سیستم به دستور کاربر و ثبت اطلاعات قبلی اسناد در بایگانی و پیوست اسناد.

۱٧. انجام عملیات بستن حساب های موقت (سود و زیان) و تعدیل ما هیت حساب ها برای اصلاح مانده حساب ها. (بستن حساب ها بصورت هوشمند و در سطوح مختلف)

۱٨. صدور اسناد بستن حساب ها ،افتتاحیه و اختتا میه توسط سیستم و برگرداندن سند تعدیل ماهیت حساب ها در سا ل بعد. (بدون محدودیت درشماره و تاریخ صدور اسناد)

۱۹. ارسال اسناد بستن حسابها ، افتتاحیه، اختتامیه و … قبل از صدور به نرم افزارهایی همچون Excel.

۲۰. تبدیل اسناد موقت به اسناد دائم به شیوه های مختلف. (بصورت اختیاری)

۲۱. چاپ اسناد حسابداری در سطح کل و معین یا تمامی سطوح بصورت تکی یا سریالی.

۲۲. کنترل در چاپ اسناد حسابداری.

۲۳. و …

انواع گزارشات در نرم افزار حسابداری ویژه کسب و کارهای کوچک

در سیستم حسابداری مالی جهش، کلیه گزارش های رایج در فرهنگ سیستم های مالی به صورت استاندارد طراحی شده است. علاوه بر گزارش های استاندارد، ابزار توانمند گزارش پویا و همچنین ابزار گزارش ساز برای طراحی و ساخت گزارش های خاص، در اختیار کاربر قرار دارد تا بتواند به سهولت گزارش های مورد نظر خویش را تهیه کند.

برخی از گزارش های استاندارد سیستم عبارت اند از :

۱. مرور حساب های جامع؛ در کلیه سطوح به صورت ساده و تحلیلی، بررسی گردش حساب ها و اسناد حسابداری.

۲. نمایش درخت ها حساب بر اساس حسابهای گروه و کل و معین.

۳. تراز های ساده و تحلیلی (۴ و ۶ ستونی) در سطوح مختلف حساب ها.

۴. تراز مقایسه ای بر حسب ماه از کلیه سطوح حسابداری.

۵. تراز و گردش حساب های ریالی و مقداری و حسابهایی که ویژگی پیگیری دارند.

۶. گزارش از حسابهای را کد یا فاقد گردش.

٧. تطبیق حساب ها و ارائه ی گزارش های آنالیز مانده حساب ها.

٨. تهیه اعلامیه بدهکار و بستانکار و ثبت سوابق اعلامیه های ارسالی.

۹. دفتر روزنامه بر اساس ریز اسناد و اسناد کل.

۱۰. دفتر کل بر اساس ریز اسناد و اسناد کل.

۱۱. تهیه سندکل برای ثبت دفاتر قانونی در مقاطع زمانی انتخابی کابر.

۱۲. دفاتر معین و سایر سطوح به صورت ساده و تحلیلی.

۱۳. امکان گزارش گیری از اسناد موقت و دائم در تمامی گزارشات بصورت تفکیکی و تجمیعی.

۱۴. امکان گزارش چند سالانه. (برخی از گزارش های استاندارد یاد شده در بالا را می توان به صورت مقایسه ای در سال های مالی مختلف یا بدون در نظر گرفتن محدودیت سال مالی نیز تهیه نمود)

۱۵. ارسال اطلاعات به نرم افزار هایی همچون Excel و … برای تهیه گزارش های مطلوب و مورد نظر کاربر.

۱۶. و …

اهداف نرم افزار حسابداری جهش(ویژه کسب و کارهای کوچک)

– انسجام بخشیدن به اطلاعات مالی؛
دیگر نیازی نیست که برای ایجاد یک گزارش مالی جامع در سطح سازمان، اطلاعات مختلفی را از بخش‌ها و سیستم‌های مختلف سازمان جمع‌آوری کرد و در یک کار طاقت فرسا و با ابزارهای معمولی آن‌ها را تحلیل کرد، حسابداری جهش نوین، تمامی این اطلاعات را در قالبی یکسان جمع‌آوری‌ کرده و با تجزیه و تحلیل لازم در اختیار شما قرار می‌دهد.

– به‌هنگام نگهداشتن اطلاعات مالی؛
اطلاعات مالی همزمان با انجام عملیات می‌توانند به سیستم جهش نوین منتقل شوند، بنابراین، همواره اطلاعات مالی به‌هنگام خود را مرور می‌کنید، تنها کافی است دیگر سیستم‌های یکپارچه جهش نوین را در کنار سیستم حسابداری پیاده‌سازی و تنظیم کنید.

– تأمین اطلاعات مالی برای تصمیم‌گیری مدیران؛
تصمیم‌گیری بر مبنای اطلاعات منسجم و به‌هنگام مالی، صحیح‌ترانجام خواهد پذیرفت، و چه بهتر که این اطلاعات به سادگی و سرعت در اختیار مدیران باشد.

– گزارش‌دهی ساده و کم‌هزینه به ذینفعان بیرونی سازمان؛
ذینفعان بیرونی به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار مهم است. این گزارش‌ها را بدون دغدغه از سیستم جهش نوین استخراج کنید. ساختارهای قانونی و متداول این گزارش‌ها از پیش‌ تعریف شده و نیازی ندارید آن‌ها را طراحی کنید.

نرم افزار حسابداری جهش ویژه کسب و کارهای کوچک

حسابداری شرکت های کوچک و تازه تأسیس

انجام حسابداری در همه شرکت ها مخصوصاً شرکت های کوچک و تازه تأسیس، روش خاصی دارد و در پیشرفت این شرکت ها تأثیر زیادی دارد. انجام عملیات حسابداری، برای همه شغل ها مهم است. این عملیات باعث مدیریت بهتر و کارآمدتر شرکت ها می شود. به کار بردن قواعد حسابداری در شرکت های کوچک، مهمترین و اساسی ترین عامل  در موفقیت و راه اندازی شرکت های بزرگ تر می باشد.

 در این مقاله اطلاعاتی در مورد، اهمیت حسابداری شرکت های کوچک و نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های کوچک و تازه تأسیس جهش نوین آورده شده است. منظور از انجام  حسابداری شرکت ها، ثبت نمودن معاملات مالی در گزارش ها برای توانایی شناسایی، اندازه گیری و ارتباط با اطلاعات اقتصادی می باشد.

مزایای حسابداری شرکت های کوچک

بیشترین دلیل زمین خوردن شرکت های کوچک و تازه تأسیس، نداشتن مدیریت مالی قوی مخصوصاً در سال اول فعالیت خود می باشد. سرمایه و پشتوانه درآمدی شغل های تازه تأسیس کم است، به همین خاطر برای هدر نرفتن این منابع، رعایت کردن قواعد حسابداری نقش مهم و پر رنگی دارد. صورت های مالی و نمودار هایی که  حسابدار به مدیریت  ارائه می دهد در پیشرفت شرکت تأثیر چشمگیری خواهد داشت.

 دنبال کردن گردش مالی و بازرگانی ، در شرکت های کوچک و ممانعت از کلاه برداری و سرقت اموال از مزایای انجام حسابداری می باشد. شناسایی کردن افراد کارآمد و جلوگیری از ایجاد هزینه اضافی، نیز از دیگر مزایای استفاده از حسابداری در شرکت های کوچک و تازه تأسیس است.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری

انجام عملیات حسابداری مالی و بازرگانی سخت و پیچیده است، حتی اگر مربوط به شرکت های کوچک باشد. از آن جا که انجام  حسابداری در روند رشد شرکت های تازه تأسیس بسیار تأثیرگذار می باشد و موفقیت شرکت به آن بستگی دارد، پس حساسیت بالاتری نیز دارد. با کوچکترین اشتباهی امکان دارد، شرکتی که تازه تأسیس شده است ورشکست شود و صدمات جبران ناپذیری ببیند. 

به همین خاطر باید عملیات حسابداری با کیفیت بالا و ضریب خطای پایین انجام شود. برای پایین آمدن خطا در انجام عملیات حسابداری مالی و بازرگانی شرکت های کوچک و تازه تأسیس باید از نرم افزار حسابداری استفاده کرد. یک نرم افزار حسابداری ایده آل باید اطلاعات شرکت را با دقت و به آسانی ثبت نماید. تا موقع تصمیم ‌گیری، با در دست داشتن گزارش هایی سریع ، دقیق و یکپارچه بتوان بهترین تصمیم ممکن را گرفت.

 کارکنان نیز باید توانایی ثبت اطلاعات مالی و بازرگانی شرکت را با سرعت و دقت بالا داشته باشند.

 به عنوان نمونه می توان نرم افزار حسابداری ویژه شرکت های کوچک و تازه تأسیس جهش نوین را معرفی کرد، که از نرم افزارهایی بسیار کاربردی می باشد. با استفاده از این نرم افزار حسابداری، می توان اطلاعات دقیق و جامعی از وضعیت مالی شرکت به دست آورد و به موقع تصمیم مناسب را گرفت.