لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

کنترل حقوق و دستمزد در یک شرکت بدون نرم افزار حسابداری خیلی سخت و وقت گیر می باشد. همه کارمندان انتظار حقوقی کامل و دقیق دارند. انجام کارهای مربوط به حقوق و دستمزد خیلی زمان بر و پر اشتباه می باشد. باید برای کنترل آن از نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی استفاده کرد.

ویژگی های یک نرم افزار حقوق و دستمزد خوب

نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی باید ویژگی هایی داشته باشد که برتری آن را بر سایر نرم افزارهای حقوق و دستمزد نشان دهد. تعدادی از مهمترین ویژگی ها عبارتند از:

توانایی محاسبه حقوق با عوامل حقوق پیچیده: یک نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد خوب باید بتواند حقوق و دستمزد کارکنان را با وجود پیچیده ترین عوامل هم سر موقع و دقیق انجام دهد. مثلاً بتواند عیدی و سنوات هر فرد را حساب کند.

تهیه لیست مالیات حقوق: مالیات بر اساس نرخ اداره مالیات تعیین می شود. یک نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد خوب باید بتواند در زمان حساب کردن حقوق کارمندان لیست مالیات را آماده کرده و مبلغ مالیات هر فرد را در فیش حقوقی او ثبت نماید.

تهیه لیست بیمه حقوق: حساب کردن بیمه حقوق و تهیه لیست بیمه حقوق پرسنل بر اساس استاندارد های تامین اجتماعی از کارکرد های نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد می باشد.

صدور احکام حقوقی: توانایی ثبت نمودن انواع احکام در رابطه با حقوق پرسنل. بیشتر پرسنل از لحاظ حقوقی متفاوت می باشند و هر کدام طبق قواعد دستوری سازمان، برای آنها حقوق دریافت می کنند. این هم یکی دیگر از وظایف نرم افزار حسابداری برای حقوق می باشد.

سطح امنیت بالا: یک نرم افزار حسابداری برای محاسبه حقوق باید امنیت بالایی داشته باشد. نرم افزار باید قابلیت رمزنگاری داشته باشد. باید فقط مدیر و کارکنان بخش حقوق و دستمزد به این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی جهش نوین

نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد به مدیریت توانایی کم کردن هزینه ها، افزایش دقت و سرعت در پردازش کردن اطلاعات می دهد. تصمیم های درستی از طرف مدیریت با تکیه بر این اطلاعات گرفته  می شود. نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین با ایجاد پرونده سوابق هر کارمند و احکام کارگزینی هر کارمند می تواند محاسبات پیچیده را به سادگی، با دقت و سرعت انجام دهد. تمام امور مالی و بازرگانی مربوط به پرسنل با این نرم افزار قابل محاسبه است.

نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی جهش نوین

– امکان تشکیل پرونده ی کامل از اطلاعات پرسنل و همچنین درج عکس پرسنلی و ضمائم و مدارک پرسنل در نرم افزار منابع انسانی وجود دارد.

– امکان اسکن و درج مدارک در پرونده پرسنلی.

– تعریف چارت سازمانی و چیدمان ساختار سازمانی از قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد.

– ثبت حکم کارگزینی پرسنل.

– ثبت احکام استخدامی و کارگزینی بصورت انفرادی و گروهی.

– امکان انتقال اطلاعات کارکرد پرسنل از دستگاه ثبت تردد به نرم افزار حقوق و دستمزد.

– ثبت مرخصی بدون حقوق و زایمان.

– ثبت غیبت، مرخصی ساعتی، تاخیر و تعجیل کارکرد پرسنل.

– ثبت ماموریت پرسنل.

– پرداخت مساعده انفرادی و گروهی.

– پرداخت انواع وام به پرسنل و محاسبه اقساط وام.

– پرداخت مزایای غیرمستمر.

– ثبت تغییرات جدول مالیاتی و نرخ مالیات حقوق در ابتدای سال از امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد.

– محاسبه و پرداخت حقوق.

– محاسبه حقوق معوق و پرداخت مابه التفاوت حقوق.

– بازخرید مرخصی پرسنل.

– محاسبه عیدی (بصورت دوره ای یا در پایان سال).

– محاسبه سنوات پایان خدمت (بصورت دوره ای یا در پایان سال).

صدور اتوماتیک سند حسابداری هزینه حقوق و دستمزد و سند پرداخت حقوق.

– امکان تهیه فیش حقوقی.

– امکان تهیه گزارشات قانونی (همچون لیست و دیسکت بیمه تامین اجتماعی / فایل بیمه و غیره).

– امکان تهیه لیست / فایل بانک (جهت پرداخت متمرکز حقوق از حساب بانکی).

– گزارش جامع پرسنلی.

– گزارش جامع حقوق و دستمزد.

– نمایش لیست اقساط سررسید شده، اقساط پرداخت نشده و مانده اقساط وام.

– گزارش از اطلاعات پرونده پرسنلی.

– گزارش آخرین وضعیت پرسنل.

اهداف نرم افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی جهش نوین

اعمال کردن سریع و دقیق تغییرات در قوانین و مقررات: نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین انعطاف پذیری کافی جهت اعمال قوانین و رویه ها را دارد. این نرم افزار برای این مهم است که اگر تغییر در قوانین نظام جبران خدمات پیش آمد سریع آن را اعمال کنند.

اعمال دادن تغییرات قوانین در اولین زمان: در نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین همه اصلاحات و تغییرات قوانین به صورت خودکار در احکام کارگزینی اعمال می شوند.

منعطف بودن و سهولت در اعمال کردن تغییرات: نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین با تعیین و استفاده از فرمول نویسی پویا  تمام پیچیدگی و سختی اعمال تغییرات قوانین  لیست حقوق و دستمزد پرسنل را آسان می کند. در نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین توانایی استفاده از محاسبات خاص برای سازمان و انجام عملیات به شکل جداگانه و مستقل وجود دارد.

دادن پاسخ های مناسب به  ذینفعان داخلی و خارجی:  توانایی تهیه  گزارش های مقایسه ای ، حسابرسی و گزارش های خاص دیگر در نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین وجود دارد.

دسترسی سریع و آسان به اطلاعات: دسترسی سریع و آسان و همچنین به موقع به اطلاعات توسط کاربران در نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد جهش نوین امکان پذیر می باشد.