– کمک به تصمیمگیری مدیران از طریق ارائهی اطلاعات منسجم و دقیق؛
پیگیری و اطلاع یافتن از اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی مشتریان و تأمینکنندگان ارتباط آنها با عملیات سازمان به سادگی امکانپذیر است. گردش وجوه و اسناد در داخل سازمان و کنترل نقدینگی ساده شده و اطلاعات کافی برای تخصیص منابع مالی به فعالیتهای جاری و آینده وجود دارد.
– پیگیری سریع اسناد و وجوه دریافتی و پرداختی؛
میتوانید عملیات انجام شده بر روی اسناد دریافتی و پرداختی را به سادگی و با جزئیات کامل ردیابی کنید. تمامی مبادلات از دریافت یک سند تا واگذاری، واخواست و حقوقی کردن آن، تبدیل کردن اسناد از تضمینی به عادی و هر مبادله دیگری قابل ردیابی است. همچنین انتقالهای درون سازمانی مانند بانکها و صندوقها قابل انجام و گزارشگیری است.
– صرفهجویی در وقت با اختصاص زمان کمتر برای مغایرتگیری حسابهای بانکی؛
مغایرتگیری حسابهای بانکی بر اساس اطلاعات صورت حساب بانکی و به دلیل خودکارسازی، بسیار آسان و سریع شده و میتوان روزانه کنترلهای لازم را انجام داد. سوابق این مغایرتگیریها ثبت شده و قابل دسترسی است.
– تسهیل نظارت بر دریافت و پرداخت تنخواهگردانها؛
با ثبت عملیات تنخواهگردانها و بررسی مانده حساب تنخواه و هزینههای انجام گرفته توسط سیستم، کنترل بر دریافت و پرداخت تنخواهگردانها آسانتر میشود.