لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

مدیریت تامین و خرید چیست؟

در شرایط امروزه که مشکلات مالی و بازرگانی کسب و کارها خیلی زیاد شده است، اشتباه کردن جایز نیست. باید در سازمانها مخصوصاً سازمانهایی که امور مالی و بازرگانی خیلی زیادی دارند، مثل شرکتهای تولیدی یا بازرگانی حتماً واحد خرید و تدارکات را مدیریت کرد. با مدیریت این واحد از بالا رفتن هزینه ها و مصرف بیش از حد منابع جلوگیری می شود.   

واحد خرید و تدارکات بیشتر در سازمان ‌هایی کاربرد دارد که فرایند درخواست های خرید هر کاربر در یک عملیات هماهنگ با واحدهای دیگر باشد. در واقع خرید و تدارکات در سازمان فرآیندی است که از تصمیم خرید گرفتن، شروع شده است. خرید در صورتی که با برنامه های سازمان و قیمتها و کیفیت های مطلوب سازمان منطبق باشد، تامین می شود. خرید در هر سازمان بر پایه قانون و مقرراتی انجام می شود.

نرم افزار مدیریت تامین و خرید جهش نوین

نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید

نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید، درخواست خرید کالا را دریافت کرده و بعد از تحویل کالای خریداری شده و تسویه آن به وسیله تامین کننده ها، آن را ثبت می کند. این نرم افزار هم مانند دیگر نرم افزارها مثل: نرم افزار حسابداری به مدیریت در تصمیم گیری بهتر، کمک می کند. همچنین به انتخاب کردن منبع مناسب، جهت تهیه اقلام‌ و محصولات توسط مدیریت کمک می کند. نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید باعث انجام مطلوب فرایند کاری سازمان مخصوصاً در ارتباط با دیگر سازمان ها می شود. نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید  با سیستم های انبار و نرم افزار حسابداری، سیستم های اموال و دارایی رابطه ای مستقیم دارد.

نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید، برای انجام مدیریت متمرکز و همچنین تحویل دادن محصولات لازم برای واحدهای سازمان، طراحی شده و در مدیریت کردن هزینه‌ ها مؤثر است. این نرم افزار باعث افزایش یافتن بهره وری سازمان ها به کمک سیستم یکپارچه مالی و بازرگانی خواهد شد. نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید، از کالاهای لازم برای سازمان  و موجودی انبار آگاهی پیدا کرده و کارهای لازم جهت خرید را انجام می دهد. این نرم افزار حسابداری ارتباط مستقیمی بین سازمان و منابع تامین کالا برقرار می کند. 

نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین

نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین باعث یاری رساندن به مدیران از طریق یکپارچه و منسجم کردن اطلاعات مربوط به تامین کالا و خرید آن و به اشتراک گذاشتن این اطلاعات بین تامین کننده ها و سازمانهای متقاضی، می شود. مدیران برای پاسخگویی سریع به درخواست کالا و اعمال سیاست های مناسب و درست، از نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین استفاده می کنند.

امکانات نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین

  • توانایی ثبت درخواست خرید کالا بر اساس نیاز به مواد، همچنین دادن درخواست کالا از انبار و کنترل کردن موجودی.
  • جمع کردن درخواست های خرید کالا.
  • تعیین و مشخص کردن خصوصیات ارزیابی تامین کننده های کالا.
  • تحویل دادن کالا به انبار.
  • ارائه گزارش کامل و تحلیلی برای مدیران.
  • تهیه کردن گزارش سه بعدی.
  • مبادله اطلاعاتی با نرم افزارهایی مثل اکسل و… .
نرم افزار مدیریت تامین و خرید جهش نوین

اهداف نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین

بالا بردن بهره وری سازمان با به کار بردن سیستم یکپارچه: نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین به شکل یکپارچه با سیستم های انبار، عملیات های مربوط به درخواست کالا و ثبت آن، تامین کالا و تحویل آن به انبار سازمان، را انجام می دهد. انجام این کارها توسط نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین باعث بالا رفتن بهره وری و کم شدن خطا و به کار گیری درست کارکنان سازمان می شود.

مؤثر بودن در مدیریت متمرکز: نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین با جمع کردن اطلاعات درباره فرآیند خرید از تمام واحدها و ذخیره کردن آنها به صورت یکپارچه، امکان ارائه گزارش به مدیریت را فراهم می کند.

مدیریت کردن هزینه ها و صرفه جویی در منابع: نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید جهش نوین با جمع کردن اطلاعات و دادن تخصیص بهینه فعالیت ها و سفارشات خرید به مدیریت هزینه کمک می کند. همچنین این نرم افزار باعث صرفه جویی در منابع سازمان خواهد شد.

 

مشاوره و خرید نرم افزار مدیریت تامین و خرید جهش نوین

با خرید نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید به سازمان در سودآوری و مدیریت بهتر کمک می شود. این نرم افزار حسابداری در مدیریت هزینه های مالی  به سازمان کمک می‌ کند. برای خرید نرم افزار حسابداری مدیریت تامین و خرید حتماً باید با مشاوران خبره مشورت کرد، تا نرم افزاری تهیه کنید که پر کاربرد باشد. گروه نرم افزاری جهش به بهترین شکل ممکن این نرم افزار حسابداری را طراحی و تولید کرده است.