لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

نرم افزار موبایل جهش

امروزه به خاطر افزایش کاربردهای تلفن همراه، نرم افزارهای همراه هم متنوع تر و بیشتر شده اند. خیلی از امور شخصی ما با تلفن همراه و با استفاده از نرم افزارهای آن انجام می شود. حتی می توان از نرم افزار حسابداری در موبایل استفاده کرد.

در کمترین حالت ممکن سالانه یک نرم افزار موبایل طراحی و وارد بازار می شود. نرم افزار موبایل برنامه ای است که روی موبایل قابل نصب است و خیلی از امور را با استفاده از آن می توان انجام داد.

نرم افزارهایی مثل موبایل بانک، برنامه هایی مثل ورد، بازی ها و خیلی از برنامه های دیگر نمونه هایی از نرم افزارهای موبایل می باشند.

نرم افزارهای موبایل بر اساس سیستم عامل موبایل طراحی و ساخته می شوند. بیشتر برنامه ها با دو سیستم IOS و اندروید سازگار هستند. نرم افزار حسابداری هم با توجه به سیستم عامل موبایل قابل نصب است.

نرم افزار موبایل جهش همراه

سیستم عامل اندروید در اکثر برندهای جهانی تلفن همراه مثل سامسونگ و … مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم عامل با اکثریت نرم افزارها، سازگاری دارد. گوشی های آیفون دارای سیستم عامل iOS می باشند.

برای این نوع سیستم عامل هم نرم افزارهای متعددی ساخته شده ولی نه به اندازه سیستم عامل اندروید. البته بیشتر نرم افزارهای ساخته شده به هر دو سیستم عامل می خورند.

نرم افزار موبایلی جهش همراه

سیستم مدیریت یکپارچه مالی و اداری نرم افزار موبایل جهش همراه

در سالهای اخیر استفاده از موبایل رشد زیادی پیدا کرده است و به تبعیت از آن تولید نرم افزارهای موبایل هم رشد کرده است. گروه نرم افزاری جهش که سابقه ای درخشان در تولید نرم افزار حسابداری و مالی و بازرگانی دارد، نرم افزار موبایل جهش همراه را در راستای مدیریت یکپارچه مالی و اداری طراحی و تولید نموده است

. نرم افزار موبایل جهش همراه با ساختار ساده و قابل حمل و جا به جایی که دارد از پرطرفدارترین نرم افزارهای امروزه می باشد. این سیستم دارای سرعت بالا، امنیت، کاربری ساده و ارتباط با سایر نرم افزارهای مالی  و اداری، نرم افزار حسابداری و نرم افزار مالی و بازرگانی می باشد.

 این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد که بدون نیاز به وسایل دیگر و در موقعیت های مختلف بتوانید به امور اداری، حسابداری و امور مالی و بازرگانی خود رسیدگی کنید، آن هم فقط با استفاده از یک موبایل. نرم افزار موبایل جهش همراه به همه گوشی ها و سیستم عامل های اندروید و IOS  سازگار است و قابل استفاده است.

امکانات نرم افزار موبایل جهش همراه

  • توانایی ارائه دادن گزارشات حسابداری.
  • توانایی ارتباط  برقرار کردن با نرم افزار حسابداری ، مالی و بازرگانی ، اداری، صنعتی و فروشگاهی جهش نوین و بقیه نرم افزارهای مالی و اداری.
  •  داشتن قابلیت دریافت نمودن آخرین وضعیت تراکنش انجام شده.
  • توانایی دادن گزارش از چک های پرداختی، دریافتی و در جریان وصول سررسید شده.
  • ارائه گزارش از موجودی کالا، گردش کالا و کالاهایی که به نقطه سفارش و بحرانی رسیده اند.
  • توانایی دریافت آخرین وضعیت فاکتورهای صادر شده در طی انجام عملیات مالی.
  • دریافت کردن همه گزارش های مرتبط با  کالاها.
  • دریافت کردن درخواست ها، اسناد و همه مدارکی که باید امضاء الکترونیکی شما به صورت فوری پای آن ها باشد و امضاء کردن آن مدارک.
  • صادر کردن درخواست مرخصی کارکنان.
  • نمایش دادن مانده مرخصی هر کارمند.
  • ارائه گزارش از ماموریت کارکنان.
  • دریافت نمودن فیش حقوقی کارکنان.
  • مشاهده کردن کارتابل و امکانات دیگری که اگر کاربر به آن نیاز داشته باشد قابل افزودن هستند.
 
نرم افزار موبایل جهش همراه

آموزش نرم افزار موبایل جهش همراه

نرم افزار موبایل جهش همراه آموزش های لازم را خود هنگام نصب به کاربر می دهد. در گذشته نرم افزارهای موبایل اکثراً پوشه ای ذخیره در خود به عنوان آموزش آن نرم افزار داشتند. در این پوشه طریقه نصب و استفاده از نرم افزار توضیح داده شده بود.

اما امروزه قبل از نصب نرم افزار و در حین نصب همه اطلاعات لازم به کاربر داده می شود و نیاز به ثبت ایجاد پوشه جداگانه در نرم افزار برای آن نیست. در نرم افزار موبایل جهش همراه هم آموزش به همین شکل می باشد.