لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

نرم افزار حسابداری در واقع وظیفه ثبت کردن اطلاعات مربوط به امور مالی و بازرگانی سازمان را عهده دار می باشد. که در آخر باید این اطلاعات تجزیه و تحلیل شده و تحویل مدیر داده شوند. در یک دوره مشخص شده همه اطلاعات مالی و بازرگانی سازمان جمع آوری می شوند.اطلاعات هر دوره به صورت جداگانه ثبت می شوند. گام آخر حسابداری تعیین سود و زیان سازمان و کمک به رفع مشکلات آن می باشد. در این نوشتار قصد داریم شما را با نرم افزار حسابداری جهش نوین آشنا نماییم.

نرم افزار حسابداری جهش نوین

 نرم افزار حسابداری

هر نرم افزاری مخصوص پروژه ای می باشد. مثلاً پروژه های پیمانکاری نمی توانند از نرم افزار حسابداری مربوط به شرکت های تولیدی استفاده کنند. نرم افزارهای اختصاصی معمولاً کارایی مناسبی دارند. هدف همه ی عملیات حسابداری و حتی استفاده از نرم افزار حسابداری جلوگیری کردن از اسراف در مصرف محصولات و محاسبه سود حاصل از عملیات می باشد. 

وظایف نرم افزار های حسابداری

نرم افزار حسابداری با جمع آوری و ارائه درست اطلاعات به مدیریت باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در او می شود. سیستم مدیریتی امروزه بیشترین تمایل را به استفاده از نرم افزار حسابداری دارد. یکی از علل این تمایل مشاهده تأثیر استفاده از نرم افزار حسابداری در چگونگی مدیریت سازمان می باشد.

نرم افزار حسابداری هزینه ها را شناسایی و از ایجاد هزینه مازاد جلوگیری می کند. نرم افزارهای حسابداری بروزرسانی می شوند و به برنامه های دیگر و سیستم های کامپیوتری قابل اتصال می باشند. از نرم افزار حسابداری برای ارائه گزارش های مالی و بازرگانی در همه کسب و کارها استفاده می شود.

نرم افزار حسابداری جهش نوین

نرم افزار حسابداری جهش  

نرم افزار حسابداری جهش شامل زیر سیستم های زیادی می باشد. همه این زیر سیستم ها یک هدف را دنبال می کنند. آن هدف هم یکپارچه کردن تمام عملیات حسابداری شرکت در تمام شعبه ها می باشد.

این نرم افزار حسابداری همه اطلاعات را از زیر سیستم های خود جمع آوری می کند. بعد آنها را تجزیه و تحلیل می کند و به صورت گزارش هایی دقیق به مدیریت ارائه می دهد.

نرم افزار حسابداری جهش در برنامه ریزی های مدیران و آینده سازمان بسیار مؤثر می باشد. در واقع به مدیران نشان می دهد که آیا این سازمان قابل سود دهی است یا خیر؟

خصوصیات نرم افزار حسابداری جهش

  1. نرم افزار حسابداری جهش دارای خصوصیاتی مناسب برای انجام امور حسابداری سازمان ها می باشد. بعضی از خصوصیات عبارتند از:
  2. در نرم افزار حسابداری جهش همه گزارش ها استاندارد می باشند.
  3. امکان مرتب سازی جهت بایگانی اسناد وجود دارد.
  4. مرور حساب ها بصورت جامع و تفکیک شده در هر 6 سطح امکان دارد.
  5. گزارش ارزی حساب ها هم در این نرم افزار قابل تهیه است.
  6. ثبت خودکار عملیات پرحجم پایان دوره، تنها با چند کلیک.
  7. امکان تهیه دفاتر قانونی (روزنامه و دفتر کل) به تفکیک اسناد و یا بصورت روزانه و ماهانه وجود دارد.
  8. قابلیت گزارش گیری از چند سال متولی (چند سالانه) در تمامی گزارشات موجود می باشد.
  9. نرم افزار حسابداری جهش همه اطلاعات را می تواند به برنامه های همچون اکسل، پی دی اف و غیره بفرستد.
  10. در آخرین گام گزارش هایی با انواع فرمت ها توسط این نرم افزار قابل تهیه است.
  11. نرم‌ افزار حسابداری جهش توانایی یکپارچه کردن اطلاعات مالی را دارد. این نرم افزار حسابداری دارای نسخه ‌هایی مختص به انواع فروشگاه‌ ها، شرکت ‌ها و تولیدی ‌ها ی مختلف می باشد. این نرم افزار توانایی صادر کردن انواع فاکتور، اعلام  کردن سررسید چک‌ ها به صورت خودکار، امکان دریافت و ارائه انواع گزارش ‌های مالی و بازرگانی و… را دارد.
  12. کاربرد آسان همراه با امکانات و کاربردهایی که دارد این نرم افزار را به محبوب ترین نرم افزار حسابداری کرده است. هنگام خرید این نرم افزار حسابداری به مراکز معتبر مراجعه کنید و از پشتیبانی کردن آنها از نرم افزار مطمئن شوید.
  13. تراز های تحلیلی در سطوح حساب های موجود در این نرم افزار قابل تهیه است.
  14. انجام تراز مقایسه ای در یک ماه.
  15. امکان مغایرت گیری سیستم حسابداری با سایر زیر سیستم ها (انبار، فروش و سایر زیر سیستم ها) وجود دارد.
  16. امکان معرفی سال مالی میلادی و صدور اسناد حسابداری بصورت ارزی و ریالی.
  17. امکان کنترل دسترسی کاربران به تمامی عملیات و گزارشات حسابداری و همچنین گزارش کامل از عملیاتی که کاربر در سیستم انجام داده.
  18. ابزارهایی مثل گزارش پویا و گزارش ساز نیز در آن برای استفاده کاربران قرار دارد.
  19. همه حساب ها، گردش مالی حساب ها و اسناد ثبت شده حسابداری در این نرم افزار قابل مرور می باشند.
  20. امکان معرفی حساب ها در 6 سطح: حساب های گروه، کل و معین به صورت درختی و سطوح تفصیلی بصورت شناور معرفی می شوند.
  21. مراکز هزینه و پروژه ها به عنوان دو سطح مستقل حسابداری شناسایی شده اند.
  22. معرفی کدینگ و چیدمان ساختار حساب ها بر اساس نوع فعالیت کسب و کار (تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری، خدماتی و سایر) در اختیار کاربر می باشد. (همچنین امکان استفاده از کدینگ پیش فرض سیستم (تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری و خدماتی) نیز وجود دارد).
  23. امکان ثبت و نگهداری اسناد حسابداری در 4 وضعیت یادداشت، موقت، بررسی شده و دائم.
  24. امکان کنترل و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری از سایر سیستم ها (خزانه داری، انبار و بهای تمام شده، فروش، حقوق و دستمزد و سایر).
  25. ادغام اسناد حسابداری در این سیستم امکان دارد.
  26. درج ضمائم و پیوست اسناد حسابداری امکان پذیر است.
  27. اصلاح حساب ها در تمامی سطوح امکان پذیر می باشد.
  28. اهداف نرم افزار حسابداری جهش  
  • یکپارچه کردن تمام اطلاعات: این نرم افزار تمام اطلاعات را از زیر سیستم های خود مثل: نرم افزار حسابداری جهش نوین گرفته و آنها را تحت عنوان گزارش ارائه می دهد.
  • قابلیت آپدیت اطلاعات و ارایه آن ها: اطلاعات مالی و بازرگانی لحظه ای انجام می شوند. این نرم افزار همان لحظه انجام عملیات حسابداری اطلاعات را جمع آوری می کند و همیشه اطلاعات تازه و به روزی دارد.
  • ارائه  گزارش صحیح و به موقع به مدیران: گزارش های که حاوی اطلاعات مناسب و به موقع باشند کارایی بیشتر در تصمیم گیری بهتر مدیران دارند.