در این نوشتار خواهید خواند:
اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش جهش
گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش ؛ جذب نمایندگان فعال و با انگیزه در سراسر ایران را، راه پیروزی و موفقیت در پیشی گرفتن از رقبا، توسعه سهم بازار، خلق بازارهای ناشناخته و رضایتمندی مشتریان خود میداند. اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش جهش در این قسمت توضیح داده شده است.
نحوه انتخاب و آنالیز نمایندگان ذیصلاح:
- مالک شرکت یا ساکن همان استان.
- عضو سازمان نظام صنفی رایانهای و یا انجمن حسابرسان و یا تجریه و سوابق کافی در امر نمایندگی.
- بهرهمندی از دانش علمی بالا در صنعت نرمافزار.
- نیروی متخصص.
- شناخت بازارهای هدف منطقه.
- شناخت رقبا و آشنایی با نرمافزارهای مالی، اداری و صنعتی.
- برگزاری جلسات جهت آشنایی بیشتر با قابلیتها و امکانات محصولات بهصورت ماهانه.
- دانش و توانایی فروش محصولات.
- برگزاری آموزشهای مربوط به نصب، راه اندازی و پشتیبانی.
- شناخت مزایای نرمافزارهای گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش.
- شرکت در نمایشگاهها و برگزاری همایش در محدوده فعالیت نمایندگان.
- بازنگری روند اجرایی و اطمینان از اجرای صحیح آن.
- بهبود و رفع مشکلات و موانع احتمالی.
- بازدید از شرکتها و دفاتر نمایندگان.
- بررسی گزارش عملکرد و سهم بازار در هر استان.
♦ جهت ارسال درخواست همکاری به لینک زیر (فرم پذیرش نمایندگی) مراجعه فرمایید؛
نمايندگان ما میبایست دارای چه ويژگیهایی باشند؟
اشخاص حقیقی و حقوقی که بهعنوان نماينده ، امتياز فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش به وی اعطا میگردد، می بایست از ويژگيها و امتيازات ذيل برخور دار باشند:
تسط کامل بر محصولات نرم افزاری جهش.
ارائه تعهدات مربوطه و دریافت امتیاز حدنصاب.
امکان برگزاری دمو در محل مشتری.
امکان حضور در نمايشگاهها، سمینارها و همايشها.
امکان ارائه خدمات پشتيبانی.
هماهنگی و ارتباط مستمر با دفتر مرکزی.