لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان؛ خدمات پس از فروش یا همان نگهداری و پشتیبانی محصول است. 

داشتن یک نرم افزار جامع و یکپارچه جهت مدیریت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش در کنار یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت و ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات آنها باشد، ازجمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور کار شرکت های تولیدی و بازرگانی بوده و می باشد. 

گروه نرم افزاری جهش، راهکار نرم افزاری خدمات پس از فروش خود را که بعنوان یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار بامشتریان می داند در نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا کلیه نیازها، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از راهکارها و امکانات فراهم گردد.

نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین

تعداد و تنوع مشتریان نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین ازنظر نوع مالکیت، پراکندگی جغرافیایی و دامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینه‌ای ازفرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای ازکسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد.

تلفیق این دانش و استفاده ازفناوری های روز که همواره مورد توجه گروه نرم افزاری جهش بوده و همچنین به ما کمک می کند تا راهکارهای کامل و موثری را ارائه نموده و مشتریان را در ارتقاء بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.

در این راهکار نرم افزاری تلاش شده است تا تمامی نیازهای یک نماینده در جهت یکپارچه سازی ، مدیریت بهتر امور ، کاهش هزینه ها، افزایش درآمد و نظارت بیشتر بر پرسنل و پاسخگویی سریعتر به مشتریان در نظر گرفته شود.

امکانات نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین

1. امکان ایجاد پرونده جهت کلیه پرسنل ، ثبت کلیه اطلاعات مربوطه و الحاق فایل ها و عکس پرسنل به پرونده آنها.
2. امکان تعریف چارت سازمانی.
3. امکان تعریف تقویم کاری متفاوت و تعریف شیفت کاری در تقویم کاری.
4. امکان ثبت عوامل کارکرد، عوامل حکمی و حقوقی بر اساس نیاز سازمانی.
5. ثبت احکام کارگزینی، دوره های استخدامی، آموزشی و پرونده های حقیقی و حقوقی و نیز ثبت مراکز هزینه و پروژه، چارت سازمانی و غیره در احکام پرسنل.
6. امکان ثبت احکام استخدامی و کارگزینی بصورت گروهی.
7. اسکن نمودن اصل اسناد و احکام شخصی و ثبت و درج در پرونده رایانه ای.
8. امکان ثبت مرخصی بدون حقوق و ثبت ترک کار پرسنل.
9. ثبت و صدور ماموریت، مرخصی ها، غیبت ها و…  بر اساس قوانین جاری و یا تعاریف جدید مدیریتی.
10. امکان دریافت و انتقال کلیه اطلاعات از دستگاه های حضور و غیاب مانند کارت ساعت یا اثر انگشت و ثبت خودکار کارکرد پرسنل بصورت روزانه یا ماهانه.
11. و…

گزارشات نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین

1. گزارش از مرخصی پرسنل و همچنین مانده مرخصی.
2. گزارش از ماموریت پرسنل.
3. گزارش اشکال یابی ماهانه سیستم پرسنلی جهت مشخص وضعیت حکم کارگزینی، کارکرد ماهانه.
4. گزارش ساز جامع پرسنلی؛ ساخت هرگونه گزارش به ریز یا جمع پرسنل، امکان ایجاد فیلدهای محاسباتی، امکان ساخت گزارش مرتبط و امکان گزارش گیری براساس کلیه عوامل موجود در سیستم پرسنلی.
5. و…

اهداف نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین

– اعمال سریع و دقیق تغییرات در قوانین و مقررات حاکم بر نظام‌های جبران خدمات؛
سیستم منابع انسانی جهش نوین؛ قوانین و مقررات متنوع و پیچیده‌ی حاکم بر نظام‌های مختلف جبران خدمات را با دقت و سرعت بالا پوشش می‌دهد. همچنین انعطاف‌پذیری لازم برای اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها را داراست.

– پوشش نظام‌های جبران خدمات؛
در این سیستم امکان تعریف تمامی جداول پایه محاسبات مورد نیاز، عوامل مؤثر در احکام کارگزینی به تفکیک نوع استخدام وجود دارد. در محیط کاملا فارسی فرمول ‌نویسی منابع انسانی جهش نوین، امکان استفاده از تمامی پارامترها و اطلاعات در تعریف فرمول‌های عوامل وجوددارد.

– اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن؛
برای این کار سیستم ضمن توانایی در ایجاد جداول پایه محاسبات جدید به صورت خودکار عوامل حکم کارگزینی و صدور احکام اصلاحی را محاسبه می‌کند. همچنین در انجام محاسبات، سوابق و تاریخچه‌ی اطلاعات را در نظر می‌گیرد.

– سهولت استفاده و کاهش زمان دسترسی به اطلاعات؛
دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات تجمیعی لازم در سطوح مختلف سازمانی و اضافه و کم کردن فیلدهای فهرست‌‌ها بر حسب نیاز و به تفکیک کاربر از دیگر ویژگی‌های این سیستم است.