![]() اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت و ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات آنها باشد ازجمله برنامههایی است که همواره در دستور کار شرکت های تولیدی و بازرگانی بوده و می باشد. گروه نرم افزاری جهش، راهکار نرم افزاری خدمات پس از فروش خود را که بعنوان یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار بامشتریان می داند در نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا کلیه نیازها، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از راهکارها و امکانات فراهم گردد. تعداد و تنوع مشتریان نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین ازنظر نوع مالکیت، پراکندگی جغرافیایی و دامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینهای ازفرایندها و تجربههای حرفهای ازکسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. تلفیق این دانش و استفاده ازفناوری های روز که همواره مورد توجه گروه نرم افزاری جهش بوده و همچنین به ما کمک می کند تا راهکارهای کامل و موثری را ارائه نموده و مشتریان را در ارتقاء بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم. در این راهکار نرم افزاری تلاش شده است تا تمامی نیازهای یک نماینده در جهت یکپارچه سازی ، مدیریت بهتر امور ، کاهش هزینه ها، افزایش درآمد و نظارت بیشتر بر پرسنل و پاسخگویی سریعتر به مشتریان در نظر گرفته شود. |