نرم افزار مدیریت خیریه

نرم افزار مدیریت خیریه

نرم افزار مدیریت خیریه

گروه نرم افزاری جهش در این راهکار بخش‌های اصلی سازمان‌های خیریه و مددکار را پوشش داده است. امکاناتی در نرم افزار مدیریت خیریه پیش‌بینی شده که با پیکربندی آن‌ها می‌توانید فرایندهای کاری خاص سازمان خود را پوشش دهید و از خدمات استقرار گروه نرم افزاری جهش برای ارتقای بهره‌وری سازمانی خود استفاده کنید.

چرا از نرم افزار مدیریت خیریه نرم افزار جهش استفاده کنیم؟

  • تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات کامل مددجویان
  • ثبت کامل اطلاعات خیرین
  • ثبت نظریه تحقیقات.
  • ثبت درخواست مددجویان.
  • ثبت خدمات ارائه شد.
  • ثبت پرداخت های مستمر و غیر مستمر.
  • ثبت هدایای نقدی و غیر نقدی پرداخت شد.
  • یکپارچه گی و ارتباط نرم افزار مدیریت خیریه با زیر سیستم های انبار، خرید، حسابداری و خزانه داری – دریافت و پرداخت.
امکانات

  • ثبت اطلاعات کامل مددجویان و تشکیل پرونده؛ اعم از اطلاعات فردی، خانوادگی، بستگان، مهارت های فردی، عضویت در سایر انجمن های حمایتی، وضغیت سرپرست خانوار و علت پذیرش، شعبه پذیرش شده، تاریخ عضویت و لغو عضویت و هر آنچه که یک بنیاد خیریه نیاز داشته باشد.
  • بایگانی دیجیتال مدارک و اسناد مددجویان.
  • ثبت اطلاعات کامل خیرین.
  • ثیت درخواست مددجویان و پیگیری آن ها.
  • ثبت خدمات ارائه شده به مددجویان و پیگیری از وضعیت خدمات ارائه شده.
  • ثبت پرداخت های مستمر و غیر مستمر به مددجو.
  • ثبت پرداخت های گروهی مستمر و غیر مستمر به مددجویان.
  • ثبت کمک های نقدی.
  • ثبت کمک های غیرنقدی.
  • سیستم جامع وام مددجویان.
  • یکپارچه گی و ارتباط با زیر سیستم های حسابداری، خزانه داری – دریافت و پرداخت، انبار و تامین و تدارکات.

گزارشات

  • گزارش جامع از اطلاعات فردی مددجویان
  • گزارش از فرزندان مددجویان.
  • گزارش از مددجویان عضو یا لغو عضو شده.
  • گزارش جامع از خیرین.
  • گزارش علت پذیرش مددجویان
  • گزارش به تفکیک شعب خیزیه.
  • گزارش و پیگیری درخواست مددجویان.
  • گزارش از خدمات ارائه شده به مددجویان.
  • گزارش از وضعیت تحصیلی فرزندان.
  • گزارش از سرپرست خانوار.
  • گزارش از مناطق محل سکونت مددجویان.
  • گزارش از پرداخت های مستمر و غیر مستمر.
  • گزارش از هدایای پرداخت شده.
  • گزارش از ارزاق پرداخت شده.
  • اعلان نقطه سفارش کالا.
  • گزارشات تحلیلی ویژه مدیران و تصمیم گیرندگان.

اهداف

  • کمک به تصمیم‌گیری مدیران از طریق ارائه‌ی اطلاعات منسجم و دقیق
  • پیگیری سریع
  • صرفه‌جویی در وقت با اختصاص زمان کمتر
  • تسهیل نظارت بر خدمات