لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

مفهوم حسابداری بازرگانی

هدف حسابداری بازرگانی، بررسی سود و زیان وارده بر هر شرکت بازرگانی است و این بررسی مهم ترین عامل در فرآیند حسابداری بازرگانی است. این عامل نقش بسیار پر رنگی در موفقیت یا شکست هر تجارت دارد. در این نوشتار، اطلاعاتی در مورد حسابداری بازرگانی و نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین آورده شده است.

حسابدار هر شرکت بازرگانی باید حساب های شرکت را منظم کند و سود و زیان آن را در صورت های مالی دقیق و منظم وارد نماید. حسابدار بازرگانی باید بر مکاتبات اداری، ثبت و بایگانی اسناد، تنظیم کردن گزارش و سندهای مالی، نحوه انجام دادن امور بانکی، قانون های مالیاتی و بیمه کاملاً مسلط باشد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین

نرم افزار های حسابداری بازرگانی

مثل اکثر زیر شاخه های حسابداری، حسابداری بازرگانی هم نرم افزار های مختص به خود را دارد که برای آسان نمودن کار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند.

نرم افزار حسابداری بازرگانی در انواع مختلف عرضه شده اند. هر کدام از این نرم افزارها دارای مزایا و ویژگی های مختص به خود می باشند.

مزایای کلی نرم افزار حسابداری بازرگانی

این نرم افزار حسابداری مزایای زیادی دارد که البته بسته به نوع و شرکت تولید کننده آن  مزیت ها کمی از لحاظ کیفیت ارائه، با هم متفاوت هستند. بعضی از این مزایا عبارتند از:

مشاهده موجودی کالا های انبار، اطلاع دقیق از محصولات قابل فروش و فروش رفته، تسلط بر امور رزرو شده، داشتن اطلاعات کامل کالا ها.

با استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی امکان کنترل موجودی کالا، انبار گردانی، صدور خودکار اضافه و کسر انبار وجود دارد. در این نرم افزار اطلاعات به راحتی قابل ثبت هستند.

نرم افزار های حسابداری بازرگانی انواع پورسانت و واسطه ها را مشخص کرده و به شکل خودکار پورسانت ها را حساب می کند. برای معرفی بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی می توان به نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین

بسته نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین سیستم هایی مثل:

حسابداری، سیستم خزانه داری، سیستم اموال و دارایی های ثابت، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت تامین و انبار، سیستم مدیریت فروش، سیستم مدیریت خدمات به مشتریان، سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد و همچنین اتوماسیون اداری را تحت کنترل دارد و همه نیازهای یک شرکت بازرگانی و خدماتی را برطرف می نماید.

مزایای بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین مزایای زیادی دارد که به حسابدار ها در کنترل و مدیریت مالی شرکت های بازرگانی کمک می کند. این نرم افزار، به صورت کلی و از همه لحاظ به ذینفعان خارجی مثل اداره مالیات پاسخگو می باشد.

با وجود استفاده از این نرم افزار حسابداران می توانند گزارش های تحلیلی را با سرعت و دقت بالا برای مدیران و ذینفعان داخلی تهیه و ارائه نمایند. تهیه گزارش و صورت حساب های مشتری ها و انجام مغایرت گیری با این نرم افزار به راحتی انجام می شوند.

ارائه سریع گزارش امور انجام شده از مزایای دیگر نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین می باشد. وصول کردن مطالبات برای فاکتورهای غیر نقدی، جلوگیری کردن از کمبود مواد و کالا جزء مزیت های مختص به نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین است.

گزارش روزانه و لحظه ای موجودی کالا با استفاده از لیست ورود و خروج انبار از خصوصیات قابل توجه در نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین می باشد.

این نرم افزار حسابداری با توجه به کاربرد راحتی که دارد و امکانات بسیار زیاد مورد توجه همه کاربران قرار گرفته است. داشتن پشتیبانی اختصاصی و آنلاین در تمام طول هفته و ۲۳ ساعته باعث محبوبیت بیشتر این نرم افزار در بین کاربران شده است.

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین

کاربردهای نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین دارای کاربردهای بسیار در امور حسابداری و امور مالی و بازرگانی شرکت ها می باشد. چند نمونه از کاربردهای این نرم افزار در پایین ذکر شده است:

اعلان چک ها قبل از رسیدن سر رسید آن ها.

اعلان فاکتورهای تسویه نشده قبل از رسیدن سررسید آن ها.

تهیه کردن گزارش خالص فروش و همچنین گزارش دادن آنی سود یا زیان فروش به تفکیک فاکتور ها.

محاسبه آنی و دقیق پورسانت افراد بازاریاب و تسویه حساب با آن ها.

تعریف نمودن تقویم کاری و انجام برنامه ریزی روزانه و هفتگی جهت انجام دادن به موقع امور و اعلان به موقع  قرار ملاقات ها  برای جلوگیری از اتلاف شدن وقت.

تهیه گزارش تحلیلی مخصوص مدیران مالی برای ارائه دادن به مدیران ارشد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی جهش نوین، مدیریت هوشمند کسب و کار، پیش بینی نمودن روند کسب و کار و رشد و پیشرفت شرکت را امکان پذیر کرده است. این نرم افزار باعث بالارفتن سرعت پاسخگویی حسابدار ها به مدیران و ادارات مالیات، بیمه، بانک ها و… شده است.