در این نوشتار خواهید خواند:
معرفی نرم افزار مدیریت فروش و مشتریان CRM
نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM برای زیاد کردن تعداد مشتری ها کاربرد دارد. برای مدیریت و بالا بردن تعداد مشتری ها و ایجاد روابط خوب با مشتری ها می توان از نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM استفاده کرد. نرم افزار CRM ، نرم افزاری است برای مدیریت کردن ارتباط با مشتری CRM باعث رونق پیدا کردن کسب و کار می شود. این نرم افزار مدیریت کردن همه فرایندها را آسان می کند.
نرم افزارCRM باعث سریع انجام شدن کار، کم شدن هزینه و افزایش رضایت مشتری خواهد شد. نرم افزار CRM طراحی کردن نمودار و همچنین داشبوردهای متفاوت مدیریتی و … را بر عهده دارد. نرم افزار CRM گزارش گرفتن از وقایع و گزارش دهی به مدیریت را نیز انجام می دهد.
نرم افزار مدیریت فروش و مشتریان CRM جهش
نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش سفارش مشتری ها را ثبت و پردازش می کند. این نرم افزار همه فرایندهای برگشت از فروش، بستن قرارداد و… را مدیریت می کند. نرم افزار CRM باعث افزایش یافتن فروش می شود. نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش وضعیت موجودی های همه کالاها را کنترل می کند. این نرم افزار باعث کنترل مناسب انجام تعهدات مدیریت به مشتری ها و همچنین کم کردن هزینه ها می شود.
نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش با پیگیری وضعیت حساب مشتری ها به مدیریت می فهماند که تا چه حد خوب است به مشتری کالا بفروشد.
این نرم افزار هم مانند نرم افزار حسابداری و مالی و بازرگانی از سیستم یکپارچه استفاده می کند. نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش به صورت مستقیم با قسمت انبار و قسمت حسابداری و مالی و بازرگانی در ارتباط است. نرم افزار CRM همیشه اطلاعات کامل و آنی دارد و به مدیریت در تقسیم بودجه و ایجاد سیاست های فروش خدمات رسانی می کند.
امکانات نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش
- نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش امکانات و خدمات زیادی برای ارائه به کاربران دارد. بعضی از این خدمات عبارتند از:
- معرفی کردن مشتری های خوب و ثبت نمودن تمام خصوصیات شخصی و اقتصادی آن.
- تعیین و معرفی بازاریاب، کنترل کردن پورسانت و همه امور.
- مشخص نمودن حداکثر اعتبار مشتری برای فروش غیر نقدی.
- امکان ثبت کردن پیش فاکتور و همچنین رزرو کردن کالاها.
- قابلیت صادر کردن فاکتور فروش.
- توانایی کنترل کردن چک های دریافتی.
- دادن مشخصات مانده حساب مشتری ها.
- امکان ثبت کردن عملیات برگشت از فروش.
- قابلیت ارسال پیام برای مشتری ها بعد از ثبت نمودن فاکتور.
- ارتباط برقرار کردن با سیستم های نرم افزار حسابداری و انبار.
- انجام اکثر عملیات ها به صورت اتوماتیک.
- قابلیت تهیه گزارش مناسب برای استفاده مدیران.
- توانایی گزارش سازی سه بعدی..
- قابلیت ارائه دادن اطلاعات و گزارشات روی تلفن های همراه.
- توانایی گرفتن اطلاعات از نرم افزارهایی مثل اکسل و… .
اهداف نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش
ایجاد ارتباط مناسب و جلب رضایت مشتری: نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش با استفاده از اطلاعات مشتری ها و مانده حساب های بانکی آنها به کنترل وضعیت مشتری ها می پردازد. اعتبار دهی و میزان تخفیفات را برای هر مشتری مشخص می کند. با انجام این امور رضایت مشتری جلب می شود.
در سیاست گذاری مدیران در مورد تولید مؤثر باشند: این نرم افزار با اطلاعات میزان فروش کالاها و مقایسه آنها با فروش های قبلی می توانند به مدیران در تصمیم گیری برای ادامه تولید محصولات یا توقف آنها کمک کند.
دادن اطلاعات و گزارشات صحیح از اوضاع فروش و مقدار سودآوری: نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش با داشتن ارتباطات یکپارچه با انبار و دفاتر فروش، اطلاعات مفیدی درباره مقدار فروش و سودآوری به مدیران می دهد.
معرفی روش های فروش، قیمت گذاری و دادن تخفیف: نرم افزار فروش و مدیریت مشتریان CRM جهش با معرفی کردن روش های فروش و نحوه قیمت گذاری کردن کالاها و دادن تخفیفات به مدیریت کمک می کند. مدیران باید مشخص کند که کدام مشتری تخفیف بگیرد یا با کدام مشتری فروش اعتباری داشته باشد. و این امور منجر به افزایش یافتن فروش می شود.