اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش جهش
گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش ؛ جذب نمایندگان فعال و با انگیزه در سراسر ایران را، راه پیروزی و موفقیت در پیشی گرفتن از رقبا، توسعه سهم بازار، خلق بازارهای ناشناخته و رضایتمندی مشتریان خود میداند. اعطای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش جهش در این قسمت نوضیح داده شده است.
- نمایندگان ما میبایست دارای چه ویژگیهایی باشند؟
- نمایندگان ما محصول، مشتریان و بازارهای هدف را به چه میزان میشناسند؟
اشخاص حقیقی و حقوقی که بهعنوان نماینده ، امتیاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش به وی اعطا میگردد، می بایست از ویژگیها و امتیازات ذیل برخور دار باشند:
- امکان برگزاری دمو در خارج و داخل شرکت.
- امکان حضور در نمایشگاهها، سمینارها و همایشها.
- امکان درج نام و مشخصات در سایت گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش ؛ جهت معرفی.
- امکان ارایه خدمات پشتیبانی.
و …
– نحوه انتخاب و آنالیز نمایندگان ذیصلاح:
- مالک شرکت یا ساکن همان استان.
- عضو سازمان نظام صنفی رایانهای و یا انجمن حسابرسان.
- بهرهمندی از دانش علمی بالا در صنعت نرمافزار.
- نیروی متخصص.
- شناخت بازارهای هدف منطقه.
- شناخت رقبا و آشنایی با نرمافزارهای مالی، اداری و صنعتی.
- برگزاری جلسات جهت آشنایی بیشتر با قابلیتها و امکانات محصولات بهصورت ماهانه.
- افزایش دانش و توان فروش آنها.
- برگزاری آموزشهای مربوط به نصب، راه اندازی و پشتیبانی.
- شناخت مزایای نرمافزارهای گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش.
- شرکت در نمایشگاهها و برگزاری همایش در محدوده فعالیت نمایندگان.
- بازنگری روند اجرایی و اطمینان از اجرای صحیح آن.
- بهبود و رفع مشکلات و موانع احتمالی.
- بازدید از شرکتها و دفاتر نمایندگان.
- بررسی گزارش عملکرد و سهم بازار در هر استان.
♦ جهت ارسال درخواست همکاری به لینک زیر (فرم پذیرش نمایندگی) مراجعه فرمایید؛ |