نرم افزار خرید جهش، به‌ عنوان بخشی از سیستم اطلاعات گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش ؛ با ایجاد یکپارچگی و انسجام اطلاعات در فرایندهای تأمین و خرید کالا و خدمات و به اشتراک‌گذاری آن در بین تمامی ذی‌نفعان خرید از درخواست‌کننده تا تأمین‌کنندگان و تحویل‌گیرندگان، به مدیران سازمان شما کمک می‌کند ضمن پاسخگویی به‌موقع به درخواست کالا و خدمات مراکز درخواست‌کننده، سیاست‌های سازمان را در امر خرید اعمال کنند.

 
نرم افزار مدیریت تامین و خرید جهش نوین

امکانات نرم افزار خرید جهش(ویژه کسب و کارهای کوچک)

1. تعریف تامین کنندگان و ورود کلیه اطلاعات شناسایی تامین کنندگان.
2. صدور فاکتور خرید.
3. تعریف و تعیین سقف اعتبار خرید تامین کنندگان (نقدی و اعتباری) و ارتباط با سیستم خزانه داری.
4. کنترل اسناد پرداختی به تامین کنندگان بر اساس زمان پرداخت.
5. اعلام مانده حساب بدهکاری یا بستانکاری طرف های حساب.
6. ثبت برگشت از خریدکالا و عملیات مربوطه.
7. امکان صدور فاکتور از طریق بارکد خوان.
8. ثبت گردش کالا به هنگام صدور فاکتور برای چندین انبار، بر اساس دسترسی کاربران به انبارهای مختلف.
9. ارتباط با سیستم های حسابداری و انبار و انجام عملیات به صورت خودکار.
10. تهیه گزارشات جامع، تخصصی و تحلیلی ویژه مدیران.
11. ارسال و دریافت اطلاعات از نرم افزارهایی همچون Excel و …