نرم افزار مدیریت تامین و خرید جهش نوین

buy-softwareنرم افزار مدیریت تامین و خرید جهش نوین
نرم افزار تدارکات داخلی و خرید به‌ عنوان بخشی از سیستم اطلاعات مدیریت جهش نوین؛ با ایجاد یکپارچگی و انسجام اطلاعات در فرایندهای تأمین و خرید کالا و خدمات و به اشتراک‌گذاری آن در بین تمامی ذی‌نفعان خرید از درخواست‌کننده تا تأمین‌کنندگان و تحویل‌گیرندگان، به مدیران سازمان شما کمک می‌کند ضمن پاسخگویی به‌موقع به درخواست کالا و خدمات مراکز درخواست‌کننده، سیاست‌های سازمان را در امر خرید اعمال کنند.
امکانات

1. ثبت درخواست خرید بر اساس برنامه‌ریزی احتیاجات مواد، درخواست کالا از انبار و کنترل موجودی.

2. تجمیع درخواست‌های خرید کالا و خدمات.

3. تعریف پارامترهای ارزیابی تأمین‌کنندگان و ارزیابی بر اساس آن.

4. تحویل کالا به انبار، مراکز هزینه و یا پروژه‌ها.

5. تهیه گزارشات جامع، تخصصی و تحلیلی ویژه مدیران.

6. گزارش ساز 3 بعدی.

7. ارسال و دریافت اطلاعات از نرم افزارهایی همچون Excel و …

گزارشات
اهداف

– افزایش بهره‌وری سازمان با استفاده از سیستم یکپارچه؛
سیستم تدارکات داخلی به صورت یکپارچه با سیستم‌های انبار، برنامه‌ریزی احتیاجات مواد و خزانه‌داری جهش نوین کار ثبت و پردازش اطلاعات فرایندهای تأمین و خرید کالا و خدمات سازمان شما را انجام داده و با اتوماسیون فرایندهای کلیدی کسب‌وکارتان، بهره‌وری سازمان را افزایش می‌دهد. همچنین انجام بخش عمده‌ی کار عملیاتی توسط سیستم، منجر به کاهش خطا و به‌کارگیری صحیح توانمندی‌های نیروی انسانی می‌شود.

– کمک به مدیریت متمرکز و مؤثر در فرایند خرید؛
سیستم تدارکات داخلی با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به فرایندهای خرید از تمام واحدهای سازمان و ذخیره‌سازی آن در یک مرکز به‌صورت یکپارچه، امکان پردازش اطلاعات و دریافت گزارش‌های مورد نیاز را فراهم کرده و به مدیریت متمرکز و مؤثرتر سازمان کمک می‌کند.

– مدیریت هزینه‌ها و صرفه جویی در منابع سازمان؛
سیستم تدارکات داخلی با فراهم کردن امکان تجمیع درخواست‌های خرید کالا و خدمات و همچنین امکان تخصیص بهینه فعالیت‌ها و سفارش‌های خرید به کارشناسان خرید به مدیریت مؤثر هزینه‌ها کمک کرده و موجب صرفه‌جویی در منابع سازمان می‌شود.