نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اتومبیل

jahesh-commercialراهکار نرم افزاری ویژه مدیریت خدمات پس از فروش (تعمیرگاه) خودرو و موتور سیکلت

گروه نرم افزاری جهش در این راهکار بخش‌های اصلی شرکت های خدماتی در زمبنه خدمات و تعمیر اتومبیل و موتور سیکلت را پوشش داده است. امکاناتی در این نرم‌افزارها پیش‌بینی شده که با پیکربندی آن‌ها می‌توانید فرایندهای کاری خاص سازمان خود را پوشش دهید و از خدمات استقرار گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش برای ارتقای بهره‌وری سازمانی خود استفاده کنید.

چرا از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اتومبیل سیستم جهش استفاده کنیم؟

  • ثبت درخواست و رزرو پذیرش.
  • ثبت درخواست دوباره کاری.
  • درج امضاء مشتری بصورت الکترونیک.
  • درج عکس خودرو حین پذیرش در سیستم.
  • ارسال SMS به مشتری پس از پذیرش.
  • ثبت عیوب و نظریه کارشناس یا استاد کار.
  • ثبت حواله مصرف قطعات (گارانتی و غیر گارانتی).
  • ارتباط و یکپارچه گی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اتومبیل با سیستم های انبار، خرید، فروش، حسابداری و خزانه داری (دریافت و پرداخت)
امکانات

  • ثبت درخواست و رزرو پذیرش.
  • تعرف تقویم سرویس دوره ای.
  • پذیرش خودرو.
  • ثبت درخواست دوباره کاری.
  • درج امضاء مشتری بصورت الکترونیک.
  • درج عکس خودرو حین پذیرش در سیستم.
  • ارسال SMS به مشتری پس از پذیرش.
  • امکان ارجاع به کارشناس و یا تعمیرکاران.
  • ثبت عیوب و نظریه کارشناس یا استاد کار.
  • امکان ثبت و درخواست کالا از انبار.
  • ثبت حواله مصرف قطعات (گارانتی و غیر گارانتی).
  • ثبت فاکتور خدمات و قطعات.
  • کارشناسی کنترل کیفی پس از تعمیر.
  • ارسال SMS ترخیص به مشتری.
  • نظرسنجی مشتریان.
  • گزارشات جامع.
  • ارتباط و یکپارچه گی با سیستم های انبار، خرید، فروش، حسابداری و خزانه داری (دریافت و پرداخت)
  • ارتباط نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اتومبیل با نرم افزار حسابداری مالی و صدور خودکار اسناد حسابداری.
  • و …

گزارشات

  • گزارشات از پذیرش های روز جاری و روز بعد.
  • گزارش از دوباره کاری ها.
  • گزارش به تفکیک تعمیرکاران
  • گزارش از قطعات پر مصرف.
  • گزارش از خدمات پر فروش.
  • گزارش سود یا زیان خدمات ارائه شده.
  • گزارش از ریزش مشتریان.
  • گزارش رضایتمندی مشتریان.
  • اعلان نقطه سفارش کالا و قطعات.
  • اعلان سرویس دوره ای قبل از سررسید و ارسال SMS.
  • گزارش مانده حساب تامین کنندگان و مشتریان.
  • گزارش تحلیل ویژه مدیران.
  • و …

اهداف

– کمک به تصمیم‌گیری مدیران از طریق ارائه‌ی اطلاعات منسجم و دقیق

– پیگیری سریع 

– صرفه‌جویی در وقت با اختصاص زمان کمتر 

– تسهیل نظارت بر خدمات

    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
    اشتراک در خبرنامه
    با اشتراک در خبرنامه، آخرین اخبار، بروزرسانی ها و تخفیف های سایت را زودتر از دیگران دریافت کنید!
    سبد خرید