لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

گروه خدمات مالی شرکت جهش در نظر دارد با ارائه مطلوب خدمات مالی و نرم افزازی جهت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مالی و مالیاتی و خدمات نرم افزاری سازمانها و کارفرمایان محترم را یاری نماید.

خدمات مالی جهش

انواع خدمات مالی جهش

۱.خدمات حسابداری:

– انجام کلیه امور حسابدار.
– انجام کلیه امور حسابداری از صدور سند و تهیه انواع گزارشات مالی در درون سازمان یا ارائه کلیه خدمات به صورت برون سپاری توسط تیم خبره حسابداری.
– راه اندازی نرم افزار مالی.
– این مجموعه با ارائه نرم افزار قدرتمند مالی و حسابداری جهش با گریدهای مختلف مناسب برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین با اعزام تیم متخصص در زمینه راه اندازی و مشاوره و اسقرار  و آموزش  شما را در کلیه امور مالی سازمان تان همیاری می نماید.

۲.خدمات آموزش:

این مجموعه در نظر دارد تا با  آموزش حسابداری کاربردی به حسابداران و دانشجویان جهت ورود به بازار کار با توجه به علاقه و رشته تخصصی به تفکیک ذیل خدمات ارائه دهد:
– خرید، انبار و حسابداری انبار
– فروش و حسابداری فروش
– خزانه داری (دریافت و پرداخت) و حسابداری خزانه
– حقوق و دستمزد
– دارایی ثابت
– حسابداری عمومی و هزبنه ها
– آماده سازی و تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده
– این مجموعه آمادگی خود را برای تهیه گزارشات خرید و فروش فصلی و اظهارنامه ارزش افزوده جهت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعلام میدارد و کلیه خدمات در این زمینه با توجه به آخرین تغییرات اعمال شده در سازمان امور مالیاتی به صورت Online  یا offline ارائه می شود.
– آموزش چگونگی تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده.
– کلیه علاقه مندان اعم از حسابداران و دانشجویان و … می توانند حهت آموزش تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده از خدمات آموزشی این گروه برخوردار شوند.
(این خدمات با توجه به نیاز و شرایط در محیط سازمان یا به صورت حضوری با توجه به درخواست انجام خواهد شد.)

۳.خدمات مشاوره:

– مشاوره کلیه امور مالی، مالیاتی و بیمه.

– این شرکت مفتخر است با بهره گیری از نیروی مشاوران حرفه ایی و متخصص خود بهترین و کارآمدترین روش ها را به شما کارفرمای محترم در کلیه زمینه های مالی، مالیاتی و بیمه معرفی و اعلام نماید.
– تهبه گزارشات مدیریتی و ارائه راهکار به مدیران.
– این مجموعه در نظر دارد با توجه به خط مشی سازمان گزارشاتی را برای مشخص شدن مشکلات یا پیشبرد اهداف و همچنین ارائه راهکار برای حل مشکل مربوطه به مدیران ارائه دهد.
– معرفی و آموزش حسابدار جهت شرکت ها.
– معرفی حسابدار مبتدی تا متخصص جهت شرکت ها و همچنین دوره های آموزشی تخصصی حسابداران و آموزش آنان در محیط شرکت شما یا به صورت حضوری با توجه به درخواست اقدام می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید…