لوگوی2 شرکت نرم افزاری جهش

خدمات پشتیبانی نرم افزار جهش یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفاده‌ی کامل‌تر شما از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش فراهم کنیم.

انتظارات شما پس از استفاده از امکانات نرم‌افزاری سیستم‌های یکپارچه و فرایندگرا، تغییر می‌یابد و کارشناسان پشتیبانی نرم افزار جهش آماده‌اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند.

پشتیبانی نرم افزار جهش

تعدد و تنوع دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینه‌ای از فرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای از کسب‌‌وکارهای گوناگون، در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوری‌های روز که همواره مورد توجه گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش بوده، به ما کمک می‌کند تا پشتیبانی کامل و مؤثری از راهکارها و سیستم‌های خود ارائه کرده، شما را در بالابردن بهره‌وری کسب‌وکارتان یاری کنیم.

افزون بر ارائه خدمات پشتیبانی فنی از سیستم‌ها، با استفاده از نسخه‌های به‌روزشده‌ی نرم‌افزارهای گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش، با ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود.

کارشناسان آموزش‌دیده‌ی پشتیبانی نرم افزار جهش آماده‌اند تا بر اساس نوع قرارداد، به پرسش‌ها و مشکلات مدیران و کاربران شما درباره سیستم‌های ما پاسخ داده و کمک‌ کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن مسائل حل شوند.

 پوشش خدمات پشتیبانی نرم افزار جهش

خدمات پشتیبانی گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش توسط شرکت‌های گروه در تهران و مراکز استان‌ها، کل کشور را زیر پوشش خود دارد. شما با توجه به نیاز، منطقه جغرافیایی و نوع کسب و کارتان، از خدمات پشتیبانی گروه استفاده کرده، می‌توانید خدمات مورد نظر خود را از میان انواع قراردادهای پشتیبانی ما انتخاب کنید.

انواع خدمات پشتیبانی نرم افزار جهش

در قراردادهای پشتیبانی ما خدمات ذیل ارائه می‌شود:

  1. خدمات مشاوره‌ای متناسب با نوع کسب و کار.
  2. پاسخ‌گویی به مشکلات و رفع ابهام‌ کاربران بصورت تلفنی / حضوری / از راه دور.
  3. فرایند ارائه نسخ جدید نرم افزار و ارائه خدمات آموزش کاربران پیرو نصب نسخه جدید.
  4. برگزاری دوره های بازآموزی راهبری و کاربری.
  5. بازدیدهای دوره ای.
  6. تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات سیستم و خدمات مشاوره‌ای برای مراقبت از پایگاه داده‌.
  7. برقراری ارتباط با سایر سیستم ها.
  8. دریافت نقطه نظرات کاربران و بکارگیری آن در جهت بهبود عملکرد محصولات.

شما می‌توانید با توجه به نوع قرارداد پشتیبانی، از طریق پرتال مشتریان، تماس تلفنی و سرویس مراجعه حضوری، از خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود بهره‌مند شوید.